Onko teistä tämmöinen ikävää kun ihminen unohdetaan silloin kun hän on todella sairas?Niin kuin kävi Tommy Tabermanille.Ei ystävät

ole silloin enää ystäviä kun näin tekevät.Eli tämä on minun mielipide.

Avainsanat: mihin ystävyys häviää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.09.2009 - 10:21

Minä olen miettinyt tätä asiaa omalta kannaltani , olen vakavasti sairas, mutta en halua siihen viimeiseen matkaan loppumetrejä ketään saattamaan, ja voimiani käyttämään ja murehtimaan heitäkin heidän surussaan minun kohtalosta , olen antanut ohjeen että minä sairastan itsekseni omat vakavat sairaudet , ja itsekseni menen myös pois, minusta se olisi aika kornia että joku minun sänkyni viereen tulisi lohduttamaan ja juttelemaan ja viimeiset vinoilut kertomaan, minä itse haluan aina sairastaa yksinäni nämä vakavat sairaudet, olen sairastanut myös syövän .Ja haluan myös lähteä yksin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 22.09.2009 - 10:41

Tuossa vaiheessa ystävyys punnitaan. Ehkä se on pelkoa kohdata vakavasti sairas ihminen, en tiedä mutta olettaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 12:21

Mitä lienee Tommy toimittajalle sanonut... kukaan ei tiedä mutta "roskalehtien" juttuihin ei voi uskoa "sanasta sanaan".
Kun henkilö on sairaslomalla ilman muuta osa puheluista karsiutuu pois (tässä tapauksessa työpuhelut).
Sairastunutta täytyy myös kunnioittaa eli ihan jokaisen tutuntutunkumminkaiman on luonnollista olla soittelematta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.09.2009 - 13:13

Kyllä, ikäävähän se on tosiaankin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.09.2009 - 14:02

Jos minä olisin sairas ja sairaslomalla en tykkäisi yhtään, että kaikki ystävät vyöryisi meille tai soittaisivat ja kyselisivät kuulumisia. Haluaisin sairastaa rauhassa ilman suurempaa hälyä. Eihän sitä saa levättyä jos jonkinmoinen trafiikki on ovella tai puhelimessa kaiken aikaa.
Se on niin paljon sairastajasta itsestäänkin kiinni haluaako pitää yhteyksiä ystäviin ja tuttaviin vai ei. Tommy Tabermanin tapausta en tiedä, siis haluaako että häntä huomioidaan vaiko ei halua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 15:00

Ihmiset on hyvin minä keskeisiä nykyaikana ,sairaalle ei ole aikaa,kuntäytyy vouhottaa kaikkea muuta,muka tärkeämpää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 17:40

Onhan se ikävää, jos itse haluaisi ystävien tukea ja läsnäoloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 18:53

Aivan kaikkea roska lehtien kirjoituksia ei ole syytä uskoa. Toimittajat kirjoittavat työkseen, ja siitä heille maksetaan.