Onko kauheaa kuulla miten nuoret ajavat auttolla niin kovaa et auto romuttuu ja kavereita kuolee?Niin kävi nuorille miehille kun

kaveri ajoi 180 nopeutta eli liian kovaa. mistä se johtuu että pitää ajaa ylinopeutta. Varmaan näytetään toisille miten auto kulkee. Mutta nyt ei takaisin enää kavereita saa jotka kuolivat. Itse kuski säilyi hengissä 2 ja toiset 2 kuolivat.

Avainsanat: miksi vauhti oli liian kova

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.09.2009 - 10:07

Tottakai on kauheaa. Sanonpahan vaan noille vauhdista tykkääville että AJAKAA VIELÄ KOVEMPAA ja menkää vaikka oikein mutkikkaalle hiekkatielle.... mutta menkää yksin.... niin ei viattomat kärsi kun auto lähtee käsistä.... musta ne on niiiin idiootteja!!! Jos joku heitä haluu ymmärtää niin senkin mutta surua ja murhetta he vaan typerillä tempauksillaan aiheuttaa läheisilleen....
Että tällä tuulella tänä aamuna.

Lisätty: 22.09.2009 - 10:07

...siis senkun ymmärtää....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.09.2009 - 10:09

Minusta tuntuu että tuo nuorten vauhti hurjastelu on lisääntynyt paljon, he ilmeisesti luulevat olevansa ralli tai formulakuskeja kaikki , koska Suomella on jonkinlainen menestys niissä, vuosi kymmeniä sitten oli paljon Veikko Kankkosia , murtumia ja vaurioita moni taitamaton sai siitäkin " osaamisesta".

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.09.2009 - 10:40

Pahinta on etteivät nämä nuoret opi mitään senkään jälkeen. Pari esimerkkiä: 5 -tiellä kauan sitten sekä muutama vuosi sitten kaveri aihettu liian suurella tilannenopeudella kavereidensa kuoleman.
Tänä päivänä kumpikaan ei tunnu muistavan mitä ovat aiheuttaneet, vauhti edelleen kova eikä taajamissa ajeta 40:ä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 12:13

Minä en kyllä kuullut mitään, mutta iltapäivälehtien lööpit olen nähnyt.
Autosta päätellen on varakkaiden lapsista kyse.

Rahalla saa ja hevosella pääsee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 12:19

Asennekasvatus saattaisi olla apuna, mene ja tiedä. Toinen turvallisuutta lisäävä seikka olisi varmasti poliisien aktiivisempi toiminta kaupungeissa, kylissä ja maanteillä. Tänä päivänä voi melkeinpä lyödä vetoa siitä, näkeekö poliisia tällä viikolla, vai vasta seuraavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 12:26

Kasvatuskysymys ja keitä ne kasvattajat ovatkaan? Ihmettelen suuresti sitä että onnettomuusauton kuskin kerrotaan olevan 17-vuotias tai vielä nuorempi. Ajokortin ikäraja on edelleen 18....ja mistä ne auton saavat.
Kaahari tappoi myös poliisin, taisi olla viime kesänä (2008), oli lähtenyt "epävarmasti" ajamaan jostain autotapahtumasta Kalajoella. Poliisi yritti pysäyttää auton mutta tyyppi ajoi kohti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.09.2009 - 12:48

Kauheaa se on, mutta nuoret miehet (pojat) ovat niin aikuista olevinaan auton ratissa, että heitä ei mitkään säännöt kosketa omasta mielestään. Leikitään rallikuskia. Asennekasvatus olisi paikallaan joka kodissa, ettei tuollaista tapahtuisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 13:06

on kauheaa.. myönnän että itsekin ajan ylinopeutta, mut en ihan noin paljon..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.09.2009 - 13:13

Kyllä, oikein pelottaa. Luyulisi jo lukemalla oppivan ettei kannata auton kanssa pelleillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 13:35

Järkyttävää kyllä. Kuskille jää elinikäiset traumat ja ehkä tuollaisessa tapauksessa (kamalaa sanoa) parempi olisi ollut, jos olisi päässyt pois täältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 15:03

Näyttämisen halua kavereille ei väliä vaikka henki meneekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 17:25

Todella järkyttävää!Usein ihminen ajattelee, ettei minulle mitään voi sattua.Tai sitten ollaan ajattelemattomia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 18:31

Onhan se ja toiset saattavat vielä yllyttää. Eipä näytä oppivan lehtikirjoituksistakaan.On fysiikan oppitunnit jääneet aika vähiin, valitettavasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 19:26

Se on nuoruus ja hulluus..noilla nuorilla,kun vauhti pitää olla hurja...Monella hengen menoa..mikä surullista..mitä viimme aikoina ..on tapahtunut..