Käydessäni Singaporessa minulta putosi purukumi kadulle. Tulisiko kotikaupunkini RO:n järjestää minulle matka ja oikeudenkäynti?

Lisätty: 01.10.2009 - 18:57

Sen verran lisäinfoa, että kysymys on "jekku". Singaporessa ei saa "käyttää" purukumia ollenkaan. Purukumia ei saa myydä, eikä tuoda maahan edes omaan käyttöönsä.

Avainsanat: oikeudenkäynti ruanda singapore ro oikeus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.09.2009 - 09:37

Kyllä vaan, ja mieluimmin kaikki business luokassa ja ainakin kuukaudeksi , kielitaitosi voi olla vajaa ja tulkin voisivat lähettää 4 viikon jälkeen, ja voisit saada vaikka sikaflunssan ja joudut olemaan karenssissa 5 tähden hotellissa , siellähän on kaikenlaista mukavaa yötä päivää.Ja voitaisiin tehdä vielä vaikka kiusaa ettei sinua tänne palauteta muutamaan vuoteen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 22.09.2009 - 09:17

Helpommalla olisit päässyt jos olisit nostanut sen purukumin takaisin suuhusi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 09:19

Voithan tuota yrittää saada!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 09:34

noin pienestä rikkestää saat 100 raiapan iskua vain....et muuta ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.09.2009 - 10:37

Toivotaan että kotikaupunkisi on myötämielinen vahingolla ja myöntäisi vielä henkisestä kärsimyksestä, kivusta, särystä ja kaikesta mahdollisesta sinulle kahden viikon loman vielä oikeudenkäynnin jälkeenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 15:36

jos prosessi lähtee liikkeelle, älä unohda vaatia äidinkieltäsi täydellisesti hallitsevaa oikeusavustajaa, siihen sinulla on varmasti oikeus jonkun kansainvälisen sopimuksen perusteella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 22:41

Kyllä sinun on vain mentävä omalla kustannuksellasi tekemään tunnustus.
Suosittelen käännättämään sen huolellisesti, että et tule tunnustaneeksi huumeiden heittämistä, josta irrotetaan nirri.
Myös homoseksuaalinen seksi on kielletty Singaporessa. Heteroparien yhteisymmärryksessä harrastaman oraali- ja anaaliseksin sallimisesta on tekeillä lakialoite, joten tarkkana pitää olla, mitä lipsahti ja mihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 23:04

Mitä, oletko vielä vapaalla jalalla ? Nyt äkkiä takaisin, ja koirankakkaa vaan päälle, niin kukaan ei huomaa !