Minkälainen ihminen kuvittelee kissan oppivan puhumaan?

Liian nuori,saanut väärää tietoa tai muuten erikoinen tapaus.

Avainsanat: kissa puhuva lemmikki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 12.07.2008 - 16:27

Onko omasta suustanne koskaan tullut sanaa, jota ette tarkoita? Alkuperäisessä kysymyksessä kysyttiin, kuinka kissa oppii sanomaan 'mami', ei esim. osoittamaan väkijoukosta emäntänsä. Nyt ihan turhaan herjataan jotakin kissaihmistä, joka selvästi vain huolehtii, hoivaa ja haluaa nähdä vaivaa kissansa eteen ja vuorovaikuttaa sen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.07.2008 - 10:03

Varmaan joku todella kissaihminen tai sellainen jonka ainut lapsi kissa on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2008 - 13:08

Tässä linkki todisteeksi siitä, että jotkut kissat osaavat jotain sanoa.. Miten ne opetetaan, sitä en kyllä tiedä.

www.youtube.com/watch?v=cZ48soFDePc

YouTubesta löytyy myös monia muita samantapaisia videoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2008 - 13:55

kyllähän uskolla siirretään vuoriakin
oppii kun riittävän kauan opettaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2008 - 14:31

Anonyymi.

Sitäpaitsi kissan naukuna voi KUULOSTAA siltä, että se sanoisi mami, mutta ei se sitä tarkoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2008 - 01:28

sellainen joka tuntee kissan luonteen, ymmärtää kissaa kuin omaa lastaan. kissa ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2008 - 12:56

Kaikki haluaa uskoa siihen ja sitten kun se mukamas "sanoo" jotain niin sitten heti youtubeen video ja kaikki kattomaan.....