Haravoitteko puitten lehdet..vai onko mahdollisesti keräävä leikkuri?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 21.09.2009 - 22:27

Keräävä traktorilla ja keräävällä leikkurilla otetaan niin pitkään kuin melkein kaikki lehdet ovat tippuneet. Loput tykkään sitten haravoida.

Kysyjän kommentti

Sulla on kunnon koneet...mitkä on apuna..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.09.2009 - 23:19

Kyllä se olen minä. Kipeeksi asti niitä haravoin.Pidän kyllä hommasta, mutta vähempikin ala riittäisi.Ei ole muita koneita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 23:33

keräävä leikkuri mutta kyllä niitä haravoitavaksikin riittää, sitten aikanaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.09.2009 - 01:00

Ihan haravoin vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 02:34

Haravoin kun jaksan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 06:26

Meillä on keräävä leikkuri ja kivetykseltä ja sepelin päältä otamme sähkökäyttöisellä lehtipuhaltimella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 07:02

Haravoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 07:15

Huolto firma puhaltaa ja haravoi,vasta keväällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 08:18

Haravointi on oivallista ulkoilua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 08:41

Alempana tuota on jo kysytty tai ainakin sitä onko pihatyöt tehty. Kaupungissa on huoltofirmat jotka tekevät moiset puuhat, maalla sen joutuu jollain tapaa itse hoitamaan ja siihen olen vastannut aiemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 09:14

meillä on keräävä ja sillä nurmikot tai sitten perinteisellä joka hajoittaa kaiken pieniksi ja jättää maatumaan nurmelle , mutta kyllä vähän myöskin haluan haravoida on niin hyvää hyötyliikuntaa et oksat pois... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 09:18

Haravoimme,mukavaa puuhaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 09:28

Minä puhallan ensin kasoihin ja siitä
"johonkin" meillä kylällä on sellainen metsä komposti
mitä kaikki käyttävät

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 10:16

Kyllä leikkuri kerää osan,mutta silti haravoin osan.Koska ei poista millään aivan kaikkia.Onhan haravointi kyllä tosiaan hyvää liikuntaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 13:08

haravoidaan (ehkä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 13:43

Harava kauniiseen käteen ja pihalle. Sitten titten kun saan inspiraation ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 17:15

Ei tarvii haravoida, leikkuri kerää ja silppuaa. Näppärää, mutta kätevää =))