Kumpi on parempi aamuohjelmaltaan TV1 vai MTV3 vai nukutko ohi ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 21.09.2009 - 16:47

En nuku ohi, mutten katso kumpaakaan. En halua mitään pulinaa heti aamusta kuunnella.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.09.2009 - 17:13

luen Hesaria siihen aikaan jos kotosalla satun olemaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 17:41

Silloin kun aamutelkkaria katson, niin MTV3 katson.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 17:57

Kanavaa mtv3 en katso koskaan.
Tosin ylen aamu-tv porukka on muuttunut huonommaksi, ei ole enää Arto Nybergiä, Pia Pasasta ja jopa alkuaikojen Leena Pakkanenkin tuntuisi nyt hyvältä toimittajalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 18:16

Katson mieluummin MTV 3:n aamuohjelmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 18:21

En voi sanoa katsovani kumpaakaan. En osaa sanoa kumpi on parempi. Ehkä YLE:n ohjelmat, koska niissä ei ole mainoksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 19:14

En katso kumpaakaan, joten en tiedä.
Olen siihen aikaan jo töissä ja luulempa vaikka olisi mahdollista katsoa, en sitä tekisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 19:17

En usein katso kumpaakaan, mutta kun katson, niin katson MTV3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 19:31

Molempi parempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 20:06

Ennen kattelin 3:sta, mut nyt kun nykyään pitää lähtee aikasemmin töihin, niin ei voi kattoo kun 1:stä, kun 3:n ohjelmat alkaa 6.05 ja ykköseltä noin 5.45, jota sit 'pakko' kattoo aamukahveeta juodessani, tosin välil siirrän 4:s kanavalle, jos tää 'idioottimainen' tietovisa, jossa pyörii samat kyssärit, joten ei siin tuo älykkyyskään sit lisäänny:( Miks ei vois alkaa jo aikasemmin ohjelmat? Samoin huomannut sen, et aamul tulee niin synkii ohjelmii/haastatteluja/tosikertomuksii, ettei siin ainakaan mieli piristy, tää nyt täs vaikka tv-päättäjille, jos sattuvat oleen Napsu-kanaval, et ihminen tarvittee varsinkin aamulla kaikkee mahdollist positiivist tuutin täydelt, et jaksaa sinne töihin mennä ja sen päivän vetää täydellä teholla ... eikä näit synkistelyjä...tätä mielt täält mie ollunna jo pitkään.... ja murinaa perään ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 20:12

Ehdottomasti Ylen aamu-tv:tä. Tulee jotain asiaakin eikä vain jatkuvasti kovaäänisiä mainoskatkoja. Yritin kerran ja kun joka kerta pitää juosta mainoskatkon aikana hiljentämään tv:tä niin luovutin. Minulla kun on tapana pitää tv auki ja puuhailla aamutoimia ja kuunnella samalla mitä maailmalla tapahtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 20:55

Silloin harvoin kun katson on MTV 3....tulee kaikenlaisia haastatteluja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 20:58

En avaa televisiota aamulla ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2009 - 21:01

Ei oikein tule katsottua noita aamuohjelmia miltään kanavalta. Teen työni aina aamusta ja siihen menee oma aikansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 21:23

en omista tv tä tällä hetkellä joten en katso kumpaakaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 22:47

Puolen tunnin välein molempien uutiset. Ei niitä samoja viitsi kokoaamua kuunnella.
Klo 9 jälkeen studio 55 on paikallan MTV3:lta.
Sen jälkeen TV2:n maakuntauutiset, paitsi ei tule maanantaina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 23:30

En kattele aamul telkkaria ollenkaan.Annan kissalle aamiaista ja otan iteki ja valmistaudun sit lähtee töihi.Vapaa päivinä en ees siihe aikaa oo hereil.Ei kyl pahemmi ees kiinnosta sellaset ohjelmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.09.2009 - 01:02

Mtv3 mielestäni parempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 01:11

Molempia vilkuilen vuoronperään. Alueuutiset katson kaikki.

Stalinin aikaan Neuvostoliitossa.
Mies kulki joka aamu lehtikioskin ohi ja osti päivän Pravdan (kommunistisen puolueen virallinen sanomalehti), vilkaisi etusivua ja heitti roskakoriin.
Tätä tapahtui joka päivä. Etusivu ja lehti roskikseen.
Kioskinpitäjä eräänä aamuna jo kysymään sitten miksi pelkästään etusivun vilkaisu?
Mies totesi että kuolinilmoituksia tässä etsiskellään.
Kioskinpitäjä pyöritteli päätään ja sanoi että eihän niitä kuolinilmoituksia etusivulla ilmoiteta.
Mies mulkaisi kioskinpitäjää kerran ja totesi painokkaasti:
Kyllä tämä ilmoitetaan!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 09:29

Katson vuorotellen kumpaakin
saa enemmän asia tietoa