Mitä tykkäätte syksyn muodista onko se teidän mieleen? Neuleet ovat aika oudon näköisiä ja mallisia nyt tänä syksynä kun olen

lehtiä ja luettelot katsonut.

Avainsanat: onko syksyn muoti mielyttävä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 21.09.2009 - 13:38

Nykymuoti niin vaatteissa kuin neuleissakin on suunnattu mielestäni enemmän nuorisolle. Ei oikein ole minun makuuni.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 21.09.2009 - 11:07

Enpä oikeastaan tykkää, noh onneksi en muodin mukaan pukeudeukkaan niin ei väliä ikinä että mitä se uusin muoti tuo tullessaan,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 14:17

Ei ole näin vanhan ihmisen makuun..minulla se oma tyyli..ei muoti vaikuta...Otin vasta käyttöön..ikivanhan jakun..mitä olen nyt pitänyt..joka kerta joku kehuu voi..kun ihana jakku sinulla..ja tosi vanha...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 14:54

Kaikki muotikuteet on tehty kääpiöille. Eivät ne ole kauniita tällaisen muumimamma-mallin päällä. Minulla on oma muotini. Sen mukaan pukeudun ja olen aina muodikas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 15:23

en mä oikein edes tiedä millanen muoti on.. pukeudun niin kuin haluan, en muodin mukaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 15:24

syksyn muodista en tiedä muuta kuin kumisaappaat, ne on kohta puoliin ihan paikallaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.09.2009 - 16:28

Ei ole hajuakaan millainen syksyn muoti on. En koskaan ole ollut muodin perässä juoksija. Pukeudun siten, että itselläni on lämmin ja hyvä olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 17:46

Ainakaan H&M:n syyskuvastosta ei löytynyt yhtään mieleistä vaatetta. Neuleet ja housut etenkin aika kummallisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 20:21

En ole muuta kaupoissa kierreltyäni huomannut kuin että neuleet ovat paksuja ja muhkeita. Hyvä niin, nyt sitten vain puikot heilumaan ja omia tekemään. Kyllä minulle on ainakin parempi, että kuljen oman vartaloni saneleman muodin mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 07:17

Kummallisen näköisiä vaatteita,onneksi en ole muotinukke,muotitietoinen kyllä.