Onko teillä pilvistä?

Lappeenrannassa ei aurinko paista,muuten on leuto sää.

Avainsanat: pilvistä harmaata

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.09.2009 - 08:14

Huomenta kissaäiti ja kaikki muut. Pilivistä on, mutta suattaa paestoo aarinko iltapäevällä ja voephan tuo olla paestamattakii, tiällä Pohjois-Savossa.

Kysyjän kommentti

Nyt tiällä sattoo,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.09.2009 - 08:15

huomenta. Kyllä on pilvistä ja pimeetä. Etelä -Suomi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 08:54

Lämmin syysaamu, aurinko on tulossa esiin pilviverhon takaa. Lämpömittarin lukema +12 astetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 08:56

Huomenta vaan, kyllä Jyväskylässä on pilvistä, mutta lämmintä :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2009 - 09:23

Utuisen pilvinen ilma on tällä hetkellä mutta aika lämmintä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 09:40

Seinäjoella on puolipilvistä, aurinko yrittää kovasti paistaa. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 10:01

Ei myöskään täällä jämsänkoskella paista aurinko on tosiaan pilvinen päivä. Väsyttää vaan kun on pilvinen sää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 10:01

hyvää huomenta sinulle , kuin myöskin muillekin....kohta alkaa arska taas paistaa ja sitten metsään sieniä hakemaan...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.09.2009 - 10:11

Yrittää pilvien välistä paistaa, mutta huonolla menestyksellä. Lämmintä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 10:36

Aurinko kovasti yrittää täällä paistaa, kirkasta on ja mukava syysilma kaikinpuolin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.09.2009 - 10:36

Kyllä, pilvistä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 10:44

Vaihtelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 12:20

Meillä on ihana aurinkoinen, syksylle tuoksuva ilma. Kaunista ruskaa. Ihan nuo koivut käyvät silmiin, kun niin kirkkaina osa niistä auringossa hehkuu !!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 12:30

Pilviä on paljon, mutta jostain se aurinkokin näyttäisi pilkistävän :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 13:58

"meillä"on aurinkoista ja lämmintä lähes 20 astetta, aamulla oli jo 15 ast.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 14:44

Hesan kulmilla on aurinko porotellut koko aamun/aamupäivän, nyt näyttäisi pilviä kasaantuvan siihen malliin ettei ihme vaikka vielä jonkun kuurosateen saisi aikaiseksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 14:47

Aurinkoista oli muttei oo enään.Hyvin kyllä tarkenee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 15:26

oli tohon aikaan ku sitä kysyit.. mut ei enää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 15:59

Aamusella oli vielä, mutta sitten alkoi päivä paistaa oikein kauniisti. Ulkonakin on ollut mukava olla, ei kylmä, eikä kuuma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 17:49

Aurinko paistaa Keski-Suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 18:25

Aika kiva päivä oli la ja su sateiden jälkeen.
Jopolla kaupunkiin ja pari neuvottelua sekä päivän pitza salaatilla (3.90€) naamariin ennen kotiin paluuta. Tuohon pitzan hintaan kuului muuten kahvikin mutta vastasin tuossa juuri kahvikysymykseen että juon kupin vuodessa - tänään ei ollut se päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 19:09

Siihen aikaan, kun kysymyksen esitit, olin vielä unten mailla.
Lahden seudulla puolipilvistä, ei sadetta, lämmintä päivällä ehkä +16, nyt tietty jo hämärtää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 21:16

Aamusta satoi vettä vähän aikaa...mutta sitten kirkastui ja alkoi aurinko paistamaan täällä Kotkassa....