Jokos pihat on laitettu syys-kuntoon??Lehtiähän kyllä vielä puista tulee..mitkä työllistää..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.09.2009 - 21:57

meillä on koivut vihreänä vielä, et ei ole oikein mitään haravoimista ja muutenkin kakki kalusteet ovat paikoillaan, no kesääkin vielä jäljellä , ainakin on ihanan lämpimiä ilmoja ollut ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.09.2009 - 23:18

Laitettu on, odotellaan ensilumia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 23:31

nurmikon leikkasin tänään, pahasti pelkään ettei sekään ollut vielä viimeinen kerta tälle vuodelle, kaikki lehdet vielä puissa, joten ihan turha hötkyillä

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.09.2009 - 01:16

Kyllä vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 06:32

Kyllä minä olen pihani laittanut syyskuntoon, mutta jotkut kukat kukkivat vielä ja jotkut ovat toisen kerran alkaneet kukkia, kun lopettavat niin leikkaan ne lyhyeksi, en yleensä mitään talven törröttäjiä jätä, puista tulee vielä paljon lehtiä mutta mieheni hoitaa sen homman koneella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 07:41

Meillä huoltoyhtiö on pitänyt pihastamme erinomaise hyväähuolta,mitä ei aikaisemmin olekkaan tapahtunut.Meillä on nykyään Lassila& tikanoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 08:06

Nurmikko on pitkä ja leikkaamatta. Lehtiä tippuu koko ajan, joten odotan vielä jonkin päivän ja sitten haravoimaan. Kukkasipulit on istutettu ja kesäkukkien astioita keräilen ja puhdistan talvisäilöön. Onnelassa on tyyntä ja suojaisaa, vein sinne kiinanruusun, ruusubegonian ja kaktuksen kukkimaan. Kunhan pakkaset tulevat niin sitten laitan Onnelan vasta talvikuntoon. Joitakin puita pitää vielä leikata ja sitten vaan odotellaan talven tuloa joka toivottavasti on leuto ja hyvin, hyvin vähäluminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 08:48

Täällä Suomenlahden rannalla on vielä täysi lehti puissa, hieman tosin alkaa näkyä väriä vaahteroissa.
Maalla naapuri hoitaa lehtien poiston koneellisesti. Toki syksylle jää pihatöitä, katkenneiden oksien keräilyä ym. Pidetään yleensä pihatalkoot, normaalisti lokakuun alussa, nyt taitaa mennä pitemmälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2009 - 09:20

Ei vielä alullakaan. Tällä viikolla olisi ajatus aloittaa niistä mitkä jo voi katkoa ja viedä kaatopaikalle. Lehdistä puheen ollen. Niitä tulee riittämään vielä keväällekin. N. 30 varisevaa puuta sekä pensaat päälle löytyy tontilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 10:12

Ruohonleikkuri leikkasi osan jo silpuiksi lehdistä. Ei kyllä ole vielä paljoa tullut haravoitua pihaa,mutta kyllä jonkun verran. Täytyy odottaa että loputkin lehdet tippuvat puista. Kauhea sotku tulee koivuista.mutta on ne vaan kesällä kauniita kun ne on vihreitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 16:06

Eilen jo ajattelin asiaa. Puutarhatuolit ja pöydän voisi jo laittaa pois, ei niillä enää mitään virkaa siellä ole. Aurinkovarjokin on tarpeeton. Mutta en tehnyt mitään. Ehkä sitten joku päivä vielä san sellaiset työt aikaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 17:55

Amppelit ja osan ruukuista jo tyhjensin ja vein varastoon, mutta osa kesäkukista kukkii vielä niin kauniisti etten raaskinut heittää pois. Haravaan tartun sitten, kun pihamaan isot vaahterat ovat pudottaneet lehetensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 18:48

Juuri tänään kysyin hallituksen pomolta että milloin on talkoot. Kuulemma vasta keväällä kun huoltofirma ajaa puunlehdet ruohonleikkurilla pois syksyisin. Joten edes ulkoilun kannalta ei oikeastaan kannata haravoida täällä, mieluummin kävely- tai polkupyörälenkki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 20:50

Piha laitetaan kuntoon vasta sitten, kun lehdet ovat tippuneet puista