Oletko metsässä eksynyt?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.09.2009 - 22:02

kyllä, aina kun metsään meen niin ympyrää kuljen, siksi en uskalla yksin mennäkkään metsään...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.09.2009 - 22:42

En oo eksyny,ku en mee metsään,just siks et sinne eksysin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.09.2009 - 22:46

En ole eksynyt metsään. Pidän maamerkit mielessä ja auringosta on helppo suunnistaa oikeaan suuntaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 23:17

En ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 23:38

en ole, en myöskään vieraisiin kaupunkeihin

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.09.2009 - 01:17

En ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 01:42

En ole.

Kaksi miestä oli eksyksissä korvessa. Äkkiä toinen miehistä pysähtyy, ottaa saappaat pois jalasta ja laittaa lenkkarit jalkaan. Toinen tietysti ihmettelee, miksi mies tekee näin.
"Olin näkeviväni karhun tuolla mutkan takana", tämä sanoi.
"Ihminen ei pysty juoksemaan karhua nopeammin, ei edes lenkkarit jalassa", sanoo toinen mies.
"Eihän minun tarvitsekaan olla karhua nopeampi, kunhan olen SINUA nopeampi!"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 06:28

Olen eksynyt metsään ja minua on etsitty kirjaimellisesti koiran kanssa, joka minut lopulta löysikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 06:33

Kyllä minä olen, minulla on huono suuntavaisto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 07:40

en ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 07:47

En ole metsään eksynyt,mutta en sinne mene yksin milloinkaan.Miehelläni on hyvä suuntavaisto ja ystävälläni myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2009 - 09:17

Usko tai mutta vanhana suunnistajalta meni spasmat sekaisin ollessani pikkupoikani kanssa ihan täysin vieraassa metsässä. Itse on osannut sieltä talolle lähteä, mutta poikapa oli noheva ja hoiti äidin pihapiiriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 10:13

En ole koskaan eksynytolen pysynyt toisten kanssa samassa porukassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 12:28

Olimme sienessä ja eksyksissä, ilta meidät pelasti kun kaupungin valon kajo taivaalta pelasti voimia onneksi oli sen verran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 16:16

Aina kun menen metsään, eksyn. Oikein täytyy pinnistää, että pysyn jotenkin oikeassa suunnassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 18:56

En varsinaisesti metsään mutta tässä vieressä menee niin paljon polkuja että en aina tiedä ihan tarkasti miltä kohdalta tulen millekin maantielle. Suuntavaisto pelaa jollakin lailla mutta aina ei osaa sanoa onko edennyt metsässä kolme vai viisi kilometriä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 22:06

En mene metsään yksin..kun pelkään..että eksyn..aina pitää olla kaveri mukana..