Mitä mieltä olette kerjäämisestä,häiriinnutkö siitä vai annatko rahaa?

Näille paikallisille pummeille en eurojani jaa,paitsi yhdelle Ilkalle.

Avainsanat: kerjäläinen pummi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.09.2009 - 23:22

Paikallisille pummeille en myöskään rahojani jaa. Ja oikeisiin kerjäläisiin en ole törmännyt näillä nurkilla. Hyvään tarkoitukseen annan harkiten.

Kysyjän kommentti

Täällä Lappeenrannassa ei näitä Romanian kerjäläisiä olekkaan,on vain näitä paikallisia pummeja,joille en rahojani jaa.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.09.2009 - 21:06

En häiriinny, jos eivät ihan kimppuun ala käymään. Mutta en myöskään anna rahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 21:27

en anna rahaa, eikä minua paljon häiritäkkään, ilmeisesti näytän siltä että 'turha edes kysyä'

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 21:42

En ole antanut kerjäläisille rahaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.09.2009 - 22:08

Kerjäläiset jäävät ilman minun roposia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 23:27

Eivät minua häiritse, mutta en myöskään koskaan anna heille yhtään mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.09.2009 - 01:18

Vähän riippuu mielialastani, joskus annan, joskus häiriinnyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 06:16

En anna kerjäläisille rahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 06:35

Minä kiusaannut kerjäläisistä, mutta en mitään rahaa heille anna ,enkä katusoittajillekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 08:02

Joskus se voi olla häiritsevää.

Yks pummas 20centtiä , sanoi rehellisesti että kaljapullo pitäisi saada ja vähän puuttui. Sen verran höheli olin, että rehelliselle miehelle pitää kalja saada ostettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2009 - 09:12

Eivät he minua häiritse mutta en myöskään anna rahaa. Ovelta ovelta kiertäville puolalaisille yksinhuoltajaäideillekin sanon kauniisti kiitos ei. Niitä tuolla lähikaupungissa onkin paljon opiskelemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 09:14

En anna rahaa kerjäläsille olivat ne mistä maasta tahansa. Maksan veroina sen verran paljon että se saa riittää "pummien" elättämiseen (omalta osaltani).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 09:14

En anna rahaa ja kyllä ne vähän ärsyttää. Yritä nyt lapsellekin selittää miksi tuo ihminen tuossa maassa istuu kuppi ojossa. Ei Suomessa tarvi kerjätä enkä ymmärrä miksi Suomeen pitää tulla muualta kerjäämään. Siis vain kerjäämään??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 10:17

En anna rhaa heille. Sotilaille olen antanut rahaa kun käyvä ovelta keräämässä sotainvaliideille.Meillä oli viime viikolla juuri sellainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 16:22

Hurghadassa annan aika usein. Joka kerta en kumminkaan anna. Siellä kerjääminen kuuluu asiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 19:03

En ole koskaan antanut mitään, katusoittajille, siis todellisille katumuusikoille voin joskus antaa euron pari.
Suomalaiset pakolaisviranomaisetkin ovat sanoneet että missään tapauksessa ei saa antaa edes viiden sentin kolikkoa tälle tietylle ryhmälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 19:46

Periaatteessa on varmasti väärin antaa rahaa mutta:
perjantaina Hesassa Mannerheimintiellä sorruin - Sokoksen edessä oli mummo polvillaan, näitä Romaniasta tulleita ilmeisesti. En vaan voinut mitään ja pari euroa sinne muovimukiin kilahti.

Jännä juttu että tämä piti tehdä ihan nopeasti ja vaivihkaa niin paljon tästä on puhuttu ja varoiteltu antamasta mitään etteivät kerjäläiset "lisäänny"

...mutta minkäpä meikäläinen luonteelleen voi. Pari euroa ei tässä konkursissa loppujen lopuksi ole kuin hyttysen kakka! Tulipahan ainakin hetkeksi ihan hyvä mieli itselle:)