Leivotko viikonlopuksi pullaa,piirakkaa,tai jotain muuta?

Minulla on nyt pullataikina nousemassa ja teen mustikkapiirakkaa.En kyllä leivo läheskään joka viikonloppu,mutta aina silloin,kun siltä tuntuu.

Avainsanat: mustikkapiirakka pulla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.09.2009 - 18:37

Jes! Meillä leivotaan pullaa joka ainoa lauantai. Mies tekee taikinan, minä pyöritän pikkupullat ja
mieheni taas paistaa. Ei ihanampaa lauantai-iltaa, kuin sauna, lämmin pulla ja kylmä maito.

Lisätty: 27.09.2009 - 22:20

Kiitän valinnasta KISSAÄITI, kukapa pullan tuoksua voi vastustaa!!

Kysyjän kommentti

Minäkin leivon usein pullaa ja piirakkaa,meillä tykätään kotona tehdystä.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.09.2009 - 18:06

En leivo kun olen painorajoitteinen, tulee kuitenkin niitä makeita syötyä ja jos minä en saa niitä syödä niin en leivo muillekaan, vappuna vaan paistan ison kasan munkkeja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 18:10

Aika harvoin leivon ja silloin yleensä jotain suolaista piirakkaa tai muffinsseja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.09.2009 - 18:14

En leivo viikonlopuiksi enkä paljon muutenkaan. Pulla lihottaa ja aiheuttaa turvotusta minulle. Marjapiirakat on kyllä hyviä, mutta jos teen niitä, niin syön ne saman tien, ja seuraukset tuntuu hyvin pian. Olen kai ahmatti siinä suhteessa. Parei vaan olla tekemättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 19:06

eilen tein mustikkapiirakan ja tänään vaahdot päälle..hyvin on maistunut kun ei ole paljoa enää jäljellä. itselläni on jo makeuskiintiö täynnä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 19:07

ei juurikaan laeivota , eikä ainakaan joka lauantai jos sit lainkaan lauantaina , mutta jos niitä leivonnaisia tuos ois , niin kaikki tulis heti syötyä ja sit ois masu pipinä... kun ei ole kiusauksia niin ei mielitekoakaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 19:23

Leivon aika usein..päivillä ei niin väliä. Vielä on muruset karpalokakusta jäljellä. Vaalea kahvikakku johon heitin kuivattuja karpaloita. Seuraavaksi pitää tehdä pieniä puolukkapiirakoita pullataikinasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 20:01

Aika harvoin tulee nykyisin leivottua. Kesällä ei just olleskaan. Syksyllä sit voi jauhopeukaloida enempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 20:25

en leivo.. meillä tosi harvoin leivotaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 20:46

Eilen tein pellin-kokoisen pitsan..ja kevyen omenatortun...ei kyllä joka lauantai tule leivottua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 23:33

Leivon aina kun saan siihen inspiraation. Nyt en leiponut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.09.2009 - 01:20

En lieponut yhtään mittään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2009 - 09:03

Minulla on peukalo keskellä kämmentä eikä tahdo se jauhokauha oikein pysyä hyppysissä. Äskettäin kyllä tein yhden suolaisen piirakan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 10:22

En leivo koska olen vähän laiska leipomaan nykyisin. Joskus tuli kyllä leivottua joka viikonloppu pullaa mutta ei enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 15:52

Todella harvoin leivon jotain. Viimeksi n. kuukausi sitten leivoin mustikkapiirakkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2009 - 15:07

en leivo ikinä mitään