Mitä konetiski ainetta käytät?

Minä ostin eilen uutta fairia,missä on tehokas rasvan poistaja.Pesin sillä äsken astiat ja on tosi tehokas.Paistoin eilen lohta kerman saven kalavuoassa ja kyllä sekin astia tuli puhtaaksi.

Avainsanat: fairi rasvanpoistaja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.09.2009 - 14:45

Fairya taitaa meidänkin koneessa kulua

Kysyjän kommentti

Tämä uusi fairy on tosi tehokasta.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.09.2009 - 12:14

Ei ole tiskikonetta. Kahden hengen taloudessa turha kone.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.09.2009 - 12:42

En muista nimeä mutta ostin viimeksi Lidlistä hieman hinnakkaampaa konetiskiainetta. Selvän eron olen huomannut siinä ettei lasit ole enää niin laikukkaat kuin edellisen pesuaineen kanssa. Täällä meillä on tosi kalkkinen kunnan verkostovesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.09.2009 - 15:01

Ei ole tiskikonetta. Yhden hengen taloudessa vielä turhempi, kuin teerimäellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 15:08

Sun konetiskiainetta näkyy nyt olevan, maxipakkaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 15:54

Ei ole täälläkään tiskikonetta.Turha kapistus olisi tähänkin talouteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 16:34

Edullista Daily-merkkistä käytän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 17:00

Sun-paketti taitaa kaupungissa olla, täällä maalla en astianpesukonetta käytä, vaikka tuolla kaapissa sellainenkin olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 18:12

Pesuainetablettaja käytän, merkki vaihtelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 19:03

Kävin yyvimäs kaapist ja näky olevan Rainbowin tabletteja tuohon tiskikoneeseen täl kertaa, kaipa ne sit olivatten niit halvempii... mut ns. asiantuntijathan sanoo, jot pitäis pyykinpesu- / tiskikoneeseen käyttää näit nestemäisii pesuaineit, niit joskus itekki käyttäny (siis koneisiin, en juonu:)), jottei nuot röörit/putket mee tukkoo, näin hyö sanoovatten...hmmm..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 19:22

Sun tabletteja, all in 1. Ovat todella tehokkaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 20:03

Minulla Fairya.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 20:38

En ole katsonut tiskikonetta tarpeeliseksi..kun meitä on 2 henkeä...Tiskaan välittömästi ruokailun jälkeen..enkä tunne sitä rasitteeksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 22:18

Sun tabletteja näyttäisi olevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 22:50

Asun kahden kissani kans joten ei oo tarvetta tiskikoneelle,tosin leipomisen ja juhlien jälkee tulee kyl mielee,et oispa tiskikone.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.09.2009 - 01:25

Sun tabletteja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 10:27

Meillä on tällä hetkellä Sun tiskiaine tabletteja. Ja yleensä niitä mitä on tarjouksessa.