Luetteko sarjakuvia? Mitä niistä? =)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.09.2009 - 10:47

Samat kuin Idakin lehdestä, eli Viivi & Wagner ja Harald Hirmuinen.

Vinkki:

Widgetti on omiaan, jos haluaa piristää päivän alkua lukemalla heti päivän Viivi ja Wagner -sarjakuvan. Käytännössä widget hakee sarjakuvan aivan kuten teet itsekin, eli menet selaimella Helsingin Sanomien verkkosivuille. Widgetti vain automatisoi tämän prosessin ja näyttää sarjakuvan yksinkertaisessa muodossa.

Widgetti on täysin suomenkielinen, mutta se on saatavilla myös englanninkielisenä (kielen voi vaihtaa englanniksi valitsemalla Yahoo Widget Enginen asetuksista järjestelmän kieleksi englannin).

Viivi ja Wagner -widgetti on widgetti Yahoo Widget Engine-järjestelmään. Vaatimukset widgetille ovat siis Yahoo Widget Engine, joka toimii seuraavilla käyttöjärjestelmillä: Windows XP, Windows Vista ja Mac OS X.

Widgetti hakee automaattisesti päivän Viivi ja Wagner -sarjakuvan Helsingin Sanomien verkkosivuilta ja näyttää sen widgetissä. Viivi ja Wagner -sarjakuvaa piirtää Jussi Tuomola (Juba). Päivän Viivi ja Wagner -sarjakuva julkaistaan joka päivä Helsingin Sanomien verkkosivuilla (paitsi sunnuntaisin ja ei välttämättä myöskään arkipyhinä). Käyttäjä voi päivittää sarjakuvan joko itse klikkaamalla päivitä-kuvaketta tai valita asetuksista automaattisen päivityksen (esim. päivitetään sarjakuva 2 tunnin välein tai aina kun heijastusnäyttö avataan).

www.mvnet.fi/index.php?osio=...gner#lataa

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 20.09.2009 - 10:27

Vähiin on jäänyt. Mutta lehdestä tulee katsottua Viivi & Wagner ja Harald Hirmuinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 10:34

Ei kyllä nykyään tule luettua minkäänlaisia sarjakuvia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 11:18

Luen B Virtasta ja viiviä ja waakneria,julkaistaan Etelä-Saimaassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 11:20

Akseli Touhulaan tunnen lukkarin rakkautta kun opin lukemaan sitä suoraan ennen kouluikää.
Se tapahtui eräänä sunnuntaiaamuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 11:35

Harvemmin, mutta Viivi ja Wagner on suosikkini tällä hetkellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 11:47

Sanomalehdistä B. Virtasta - taloon tulee 3 ja kahdessa niistä B. Virtanen, ihan eri kohdissa menossa.
Joskus, kun muu lukeminen loppuu, santsaan lasten vanhoja varastoja: Aku Ankan klassikot ja murrekirjat, Tenava-kirjat ja hiljattain löysin tosi paksun nipun Lapin Kansasta leikkattuja Väinämöinen - sarjakuvan strippejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 11:59

www.hs.fi/fingerpori/ www.hs.fi/viivijawagner/
Siinä ne oleellisimmat.
fi.wikipedia.org/wiki/Erkki_Kanerva
Nämä kun vielä löytäisi jostain...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 13:03

Viivi ja Wagner paras.Jere tosi hyvä mutta joissan lehdissä nimellä Zlits tai sinnepäin.Tämä murkkupoika joka on vanhempien murheenryyni.Kiroileva siilikin joskus hyvä.Aku-Ankka lehti on mennyt huonoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 14:47

en niitä nyt niin kauheasti etsiskele, mutta kun eteen sattuu, niin Haraldin ja Helgan elämää tulee seurattua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.09.2009 - 15:00

En lue, kun ei tule lehtiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 15:57

Jos vanhoja Aku-ankkoja kohdalle osuu, niin luen mielelläni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 16:34

Nuorena luin paljonkin esim. Aku Ankkaa.Nykyisin en lue sarjakuvia laisinkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 16:56

Aikaisemmin, kun vielä tuli lehtiä kotiin, niin jaksoin luokea sarjiksisa ja pilapiirroksia. Nyt olen sellaisessa mielentilassa, etteivät ne kiinnosta. En tiedä, meneekö ohi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 18:37

Viivin & Wagnerin ja Fingerporilaisen luen päivittäin sanomalehdestä, joskus luen pojan Aku Ankkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 20:25

Viivi ja Wagner lehdestä, ja onhan siinä muitakin mutta sitä suurimmalla mielenkiinnolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 20:32

en lue

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 20:44

joskus ala-aste aikana luin aku ankkoja 70 luvulsta ylös päin. sen jälkeen en ole pahemmin lukenu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 23:33

Kyllä omasta paikallislehdestä luen joka aamu sarjakuvat Viivi ja Wagner tietysti, Jere, Helge-hirvi on best sekä vielä Karvinen, sekin on hyvä !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.09.2009 - 01:25

viivia ja wagneria aina silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 08:21

Aku Ankka, Roope-setä tulee kotiin. Muista lehdistä luen ku eteeni saan: viivi ja wagner, fingerpori, b. virtanen ja baby blues.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 10:29

No ainakin Viivi Ja Vagneria luen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 21:43

viivi ja wagner,aku ankka,kiroileva siili,B. Virtanen, Rikospähkinä ja Karvinen