Mitkä ovat kotimaan (Helsinki, Vantaa ja espoon) kiinnostaviin kohteet?

laaja vastaus siis nimeä kohdeiden nimet!

Lisätty: 19.09.2009 - 17:41

Siis matkakohteita kotimaassa? Incoming matkustajat kun tulevat Suomeen vierailuun, mikä on paras ja rikas sellanen kohde kaupungin seudulla, mihin heitä viedään??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.09.2009 - 17:28

todella kiinni siitä mitä haet, jokaiselle varmasti löytyy jotain, mainittakoon tässä nyt yksi ajankohtainen 'erikoistarjous' , Ateneumissa alkoi juuri varsin hieno Pablo Picasson näytteley, tilaisuus niille jotka ovat kuvaamataiteista kiinostuneita

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.09.2009 - 16:19

LOL ainaki baari nimeltä hana joka sijaitsee martinlaaksossa ja martinlaakso on vantaalla, martinlaaksossa on myös Mika Häkkisen aukio joka on pienempi kuin kukaan voisi kuvitella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 16:39

Jos kategoriasta saa poiketa niin Hämeenlinna ympäristöineen

Lisätty: 19.09.2009 - 16:57

Hesasa esim. kasvitirëteellinen puutarha. Jatkakoon paikkakuntalaiset

Lähteet:
Riippuu millaiset asiat kiinnostaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 18:02

Suomenlinna, sen ylittänyttä ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.09.2009 - 19:30

Suomenlinna, Seurasaari, Korkeasaari, kaikki Helsingissä.
Vantaan Tikkurilassa Heureka.
Espoota en kovin hyvin tunne, toivottavasti joku muu tuntee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.09.2009 - 19:42

Seurasaari ja korkeasaari, sitten jos vähän lähetään helsingistä niin porvoo on hyvä matkakohde.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 20:59

jos nuista pitää valita niin helsinki ihan vaan kauppojen takia...

MUTTA jos ihan vapaasti saa valita niin Kuusamon julma ölkky. Hienot kalliot. Tai ylipäätään sinne kuusamon/ylipäätään lapin korpeen pariksi viikkoo ilman mitään ylellisyyksiä (pari ekaa päivää tekee kylläkin joka vuosi tiukka nettiriippuvuuden takia)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 01:31

Jos luontoon haluat, niin Nuuksion kansallispuisto ja Porkkalan saaristo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 06:18

jos jotain hyvää haluaa niin fatzerin tehdas vaaralassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 13:23

Suomenlinna, Seurasaari, Kaivopuisto, Uspenskin katedraali. Kaikki Helsingissä. tuusulassa on useita taiteilijakoteja, ovat nähtävyykisä. Ainola, Halosenniemi jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 08:54

Suomenlinna, Seurasaari, Kaivopuiston ranta.
Tuusulassa taitelijakodit, Halosenniemi ennenkaikkea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 11:18

paljon riippuu tulijoiden haluista ja harrastuksista, edellä hyviä vinkkejä, mutta jos vierailija haluaa nähdä erämaita, ei pidä unohtaa Nuuksiota, se on ihan lähellä