Onko sinulla käytössäsi kodinhoitohuone?

Meillä sitä ei ole ja se on suuri puutos.

Avainsanat: kodinhoito huone

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.09.2009 - 15:01

On kodinhoitohuone ja olen siihen tosi tyytyväinen =)

Kysyjän kommentti

Kodinhoitohuone on hyvä asia ja meiltä se puuttuu.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.09.2009 - 15:04

Ei ole, mutta hyvin on tultu toimeen ilmankin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 15:25

Ei ole mitään kodinhoito huonetta,meilläkin se on puutos kodissamme. Pyykit lajittelen vain sängyn päällä hyllyihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 15:28

Ei ole, harmi kyllä, mutta ilmankin toimeen tulee, 2 aikuista vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 15:42

ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.09.2009 - 15:52

Eipä meilläkään. Kylppärissä tulee tehtyä aika paljon esim. pölyä tuottavaa puuhaa. Silitykset, puutyöt ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 16:04

Meillä on kyllä kodinhoitohuone. Tosi pieni, jossa juuri ja juuri mahtuu silittämään ja pyykkiä pesemään. Mutta on kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.09.2009 - 16:05

Ei ole kodinhoitohuonetta, mutta ei sitä kerrostaloissa useimmiten olekaan. En sillä kyllä mitään tekisikään. Hoituu nuo kodinhoidot ilman sitäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 16:34

Ei ole kodinhoito-huonetta..mutta minulla on yläkerrassa mankeli..minne voi kerätä mankeloitavia..kun ei viitsi joka kerta mankeloida..sitte kertaheitolla enmmän..kun innostuu..Samaten siellä on silitys-hommat..Hyvin pärjännyt näin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 16:42

Koko kotini on kodinhoitihuonetta

Lähteet:
Sen verran pieni asunto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 17:31

ilman omaa erityistä huonetta meilläkin joutuu kotihommat hoitelemaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 18:09

Ei ole, mutta tuo yläkerta on lähes käyttämättömänä suurimman osan vuodesta.Siellä pesen ja kuivatan pykit, eivät ole tässä silmien edessä häiritsemässä. Tällainen puolitoistakerroksinen on kaikella tapaa riittämätön ja epäkäytännöllinen, mutta kodikas. Annan arvoa sillekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 18:09

On käytössä.Hyvä niin.Olen niin tottunut siihen, että en varmaan osaisi ilman ollakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 18:49

Sillon kun nuo kolme mukeloo oli pieniä, (nyt jo lentäneet pesästä) ois ollutkin tarpeellinen tuollanen huone, muttei enää, joten ei oo meitil sellasta....

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.09.2009 - 19:43

E iole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 20:59

ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 21:13

on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 22:12

Eipä ole,enkä oo sitä osannu kaivatakkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 06:49

Ei ole. Olisi kyllä kätsyä, jos sellainen olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 13:20

Maalla on kyllä mutta ei kaupunkikodissa. Suurimman osan pyykistä pesen nimenomaan maalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 21:13

Kyllä on ja tykkään siitä kovasti. Huone on sisustettu niin, että siellä on kiva olla silittämässä ja muita hommia tekemässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 23:37

On.