Teetkö kotona marjapuuroja ja -keittoja ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.09.2009 - 18:10

Pari kertaa viikossa puolukkavispipuuroa riisihiutaleista.

Kysyjän kommentti

Tuo riisihiutalejuttu on uusi tuttavuus. Täytyypä kokeilla, kiitos vinkistä !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.09.2009 - 13:36

Kyllähän noit tulee silloin tällöin tehtyy, ruispuolukkapuuroo, vispipuuroo, mustikkakeittoo ja raparperikiisselii tai -keittoo, oiskohan ne tuos nää mitä teen ei nyt muut muistu mieleen... maukkaita on ... ai niin, eihän toi raparperi mikään marja oo, no menköön....:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.09.2009 - 13:41

Hyvin harvoin. En oikein pidä jälkiruuista. Marjoja syön tuoreena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 13:48

Eipä tule tehtyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 14:12

liian vähän teen

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.09.2009 - 14:30

Keittoja tulee silloin tällöin tehtyä, puuro on aika harvinaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 14:37

Ei ole kauaa,kun tein karpalo mansikkakiisseliä ja huomenna jos saan puolukoita teen vispipuuroa.Minun mieheni ja poikani pitäävät niistä,pitäävät myös pullasta ja ainankin mustikkapiirakasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 14:59

Marjakeittoja ei, mutta puolukkapuuroa tulee tehtyä ja se on hyvää =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 15:01

Marjakeittoja tulee tehtyä..ei marjapuuroja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 15:26

keittoja silloin tällöin ja puuroja vielä harvemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 15:30

Kiisseleitä, marjakeittoja sekä marjapuuroja teen aika usein. Eilen viimeksi ruisjauhosta ja puolukasta hitaasti haudutin uunissa miedolla lämmöllä marjapuuron.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 15:59

Hyvin usein keitän puolukkapuuroa ja se onkin ihanaa. Eilen tein viinimarjakiisseliä ja olipas sekin hyvää kerman kera. Paljon ruukaan tehdä yleensäkin keittoja ja kiiseleitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 16:14

Vispipuuroa teen useasti, mustikkakeittoa silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 17:35

keittoja näkyy pöydässä silloin tällöin, puuroja tuskin koskaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.09.2009 - 19:43

Harvemmin.-

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 22:10

Empä oo koskaa tehny.En oikee oo puuron enkä keittojen ystävä.Tosin mannapuuro menee kyl jonku keiton kans....siinäpä onki keksitty mitä seuraavaks tekis ruuaks =).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 01:42

Hernekeittoa ja palvia sekaan. Testataan, oliko ruoka hyvää, jos sitä sattuu jäämään tähteeksi. Tähteet laitan Laralle ( sitä ei yleensä syöminen kiinnosta ) ruoka oli hyvää, jos hän hotkaisee sen heti, jos käy vaan nuuhkaisemassa, niin unohda kokaaminen jatkossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 06:55

Tein viikonloppuna karpalosoppaa. Tuurista kiinni kuinka paksua keitoksesta tulee. Arviolta perunajauholla suurustan. Hyvää silti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 13:31

kiisseleitä jälkiruoaksi kyllä mutta marjapuuro on tuntematon laji.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 18:41

Jes! Vispipuuroa puolukoista tai punaherukoista tulee aivan yhtä hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 21:14

En tee kun ne eivät meillä kenellekään maistu.