Joko olette tutustuneet tämän syksyn uusiin kirjoihin ja jos niin mikä kirja kiinnostaa?

Lisätty: 19.09.2009 - 09:10

Monia mielenkiintoisia näkyy olevan mm. Leena Lehtolaisen: Kissa naiseksi, Jari Tervon: Vimmaista menoa...ja jos haluatte tietää mitä kodissa asuva keski-ikäinen mies murjottaa ja mököttää lukemiseksi sopii Jouni Hynysen: Turpa rullalla.

Avainsanat: kirja uutuus syys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.09.2009 - 18:02

Kaari Utrion ja Laila Hirvisaaren syksyn uutuuskirjat aion lukea.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.09.2009 - 10:07

En ole ehtinyt vielä tutustumaan kunhan kerkeän lukemaan nuo kirjat mitkä olen lainannut,just uusin lainat.Hyvä,kun muistutit ja kirjoitit kirjoista kohta ois ollut sakkoja tiedossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.09.2009 - 10:20

Vielä en ole nähnyt uusista kirjoista mainoksia enkä esittelyjä. J. Tervo ei kiinnosta yhtään, eikä L. Lehtolainenkaan. Tuo Hynynenkin kuulostaa siltä, että saa minun puolestani jäädä lukematta, ellei nyt muun lukemisen puutteessa osu käteeni jossain. Josko muista uutuuksista löytyisi kiinnostavampaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 10:38

Minä en lue Mutta emäntä haluaisi Riita Väisäsen kirjan Hilmanpäivät

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 11:14

Lainasin kirjastoautosta Lehtolaisen "Henkivartijan" ja Grishamin "Avustajan". Minulle ne ovat uutuuksia, ovathan ne ilmestyneet tänä vuonna. Muut tässä kuussa luetut ja luetuiksi aiotut kirjat hyllyssäni ovat vanhempaa tavaraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 11:17

on niin iso läjä noita 'entisiä uutuuksia' vielä lukemattomana tuossa hyllyssä ettei ole mikään kiire näiden uunituoreiden kanssa, aikanaan niistäkin parhaat ajautuvat käsiini

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.09.2009 - 11:45

En ole tutustunut enkä osta yleensäkään kaupoista kirjoja. Kuulun kirjakerhoon josta tilaan vain ja ainoastaan luettavaksi tiettyjen kirjailijoiden uudet kirjat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 12:21

En ole aikonut kirjakauppaan mennä. Kirjastoa olen harkinnut, mutta sekin reissu on vielä tekemättä. Tuntuu siltä, että en vielä ehtisi noita kirjoja lukemaan. On ollut niin paljon kaikkea muuta. Juuri nyt teen valmille sukalle paria, tällä kertaa ihan itselleni. Sen jälkeen tilauksessa pikkupojan sukat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 15:02

Minua kiinnostaa Laura Honkasalon romaani Eropaperit. Romaani on kylläkin arvosteltu tarpeettoman raskaslukuiseksi, mutta aion kahlata sen lävitse jossain vaiheessa. Vielä on ole sitä ostanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.09.2009 - 19:45

En ole vielä tutustunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 13:27

Keskiviikkona menen kuulemaan K. Westötä Akateemiseen ja ostan varmaan kirjan.