Mieheni keksi tällepäivälle tekemistä.

menemme käymään maaseudulla,hänen äitiään tervehtimässä.

Avainsanat: anoppila maaseutu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.09.2009 - 09:05

Tuo on hieno juttu. Käydäänpäs siis jotain vanhusta katsomassa kaikki me ketkä voimme sen tehdä tänään tai huomenna.

Kysyjän kommentti

vanhuksistamme on pidettävä huolta,anoppinikin täyttää vuodenlopussa 90 vuotta ja vielä asustaa omassa mökissään koiransa kanssa,ja hoitaa rahaasiansakin itse,ei voi kuin ihmetellä näitä teräsmuoreja.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.09.2009 - 09:23

Minä menen tänään äitiäni tervehtimään.Asumme niin lähekkäin, että mahdollisuus nähdä useinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 10:11

Tyttöni 17v tulee kylään kaverinsa kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.09.2009 - 10:26

Minun ei tarvitse keksiä tekemistä, kun ne tekemiset on tuossa silmieni edessä nähtävissä koko ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.09.2009 - 11:44

Kiva juttu, ja anoppikin on varmasti mielissään kun saa vieraita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 12:23

Minun mieheni lähti juuri töihin. Yrittäjällä kun lauantaikin on työpäivä. Usein sunnuntainakin on mentävä, jos tarve vaatii. Moni kadehtii yrittäjiä, miksiköhän ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 14:53

noni, ihan mukavaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 16:02

Meillä on tänään piisannut tekemistä lasten lasteni kanssa (9v ja 6v). Tyttäreni perheeseen syntyi tänä aamuna iso pienivauvapoika!!! 4350 gr ja 52 cm....:O Olemme olleet isompien sisarten kanssa, jotta lapsen isäkin on voinut olla synnärillä... Tällaisia ihania juttuja meillä tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.09.2009 - 19:46

Miun pitäisi mennä kynttiläkutsuille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 21:47

Vanhempani ovat kuolleet..niikuin myös anoppi ja appiukko..että käymme vain viemässä haudalle kukksia....mutta käyn viikottain vanhuksia avustamassa..ja ova iki-onnellisia..käynnistäni..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 00:08

Pitäs käydä äitin luona. Hän asuu vielä yksin Joensuussa, lähentelee 90 vuotta.
Tomera mummo on ja ajatuksetkin on ihan päivän asioissa.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 09:02

Aika hyvä jos mies keskii itselleen puuhaa...