Onko tiedossa ja seuraava reissu..minne menette??

Avainsanat: onko reissu tiedossa..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.09.2009 - 08:47

floridaa jouluksi ja uudeksi vuodeksi

Kysyjän kommentti

Voi kun ihana reissu sinulla tiedossa..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.09.2009 - 23:19

joulukuussa Portugaliin,
voi olla että tähän väliin vielä tupsahtaa jotain lyhkäisiä käväsyjä keskieuroopaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.09.2009 - 23:27

Ei mitään havaintoa. Voipi olla ettei koskaan enää mihinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 00:23

Harkinnassa jokin oto reissu.on niin paljon nähtävää ja koettavaa että ei sammoja tuttuja mestoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.09.2009 - 01:52

On tiedossa. 2.2. -10 Thaimaaseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 07:33

eipä ole pitempiä reissuja mielessä. jos tänään nyt kalamarkkinoille lahteen pääsen niin sekin on jo "reissu" minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 08:23

No nyt ei ole, mutta ilman muuta jonnekin. Viimeistään vuodenvaihteessa tai vähän sen jälkeen. Jaa onpas yksi reissu, jos vain saamme liput. Rammsteinin konsertti Hesassa, 22.pv helmikuuta.
Pidemmät reissut siis vasta alitajunnassa suunnitteilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 12:25

Kuukauden päivät on ollut jo menolento varattuna Hurghadaan 27.10. Muuta tuskin ehdin, Suomen kruisailua lukuunottamatta, sitä en laske reisuihini mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 14:15

ensiviikolla olisi pohjoisessa lintu-kalafarmilla käynti,saa nähdä onko aikaa käydä chiang maissa samalla reissulla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 14:17

kreikkaan lokakuun alusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 15:57

Ensi viikolla olisi aikomus mennä käymään Utsjoella, ei siis sen pidempiä reissuja tällä kertaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.09.2009 - 19:47

Ensi kesänä jonnekkin kreikkaan, ei vielä tarkempaa tietoa minne sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 11:32

ensikuussa menemme karavaanarien suurtapaamiseen valasrannalle, siellä ollaankin koko viikonloppu ..porvooseenkin pitäis jossain vaiheessa mennä muutamaksi päiväksi, no täällä kotosuomessa vain reissaillen...ehkä talvella ruotsinlautalle....ei siis minnekkään kaus jonne ei pääse autolla....elikäs lentäen ei tee mieleni mihinkään....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 08:55

Lokakuun toisella viikolla Vilnaan neljäksi päiväksi. Kotimaan reissuja en laske matkailuksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 18:03

Juuri tultiin Kreikasta ja sinne suuntaan menemme ensi syksynäkin. Sitä ennen käymme pojan kanssa Tanskassa Legolandissa.