82,6 cm kynnyslistaa metallista messingin väristä...

...halusin ostaa rautakaupasta, myyjä sanoi että he myyvät ainostaan 4 metrin salkoja, sanoin myyjälle että tarvitsen vaan yhteen oven karmin alareunaan lista, ei käy myyjä sanoi, sinun pitää ostaa 4 metriä. Sanoin etten tarvitse mitään ylimääräistä, myyjä sanoi että heillä on ohjeet. Veikkaan että tähän kysymykseen tulee aikamoisia vastauksia, mutta harkitkaa ensin mitä vastaatte.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.09.2009 - 05:22

Tuttu juttu-show.
Noihin neuvoihin - vaihda kauppaa, on vaikea sanoa mitään, kun pienellä paikkakunnalla ei ole kuin se paras ja ainut kauppa, mistä jotain tarviketta saa. Turhaa äänestää edes jaloillaan. Ei auta kuin ostaa tarvike ylimääräisen kanssa ja loput sitten lahjoittaa naapureille. Tarvikkeelle tulee hintaa sittenkin, kun ajaa autolla 180 km saadakseen jämptin verran.

Kysyjän kommentti

Kiitoksia vastauksestasi, tosiaan ostin sen 4 metrin salon listaa, aunut kauppa täällä maaseudulla, lähin kauppa olisi ollut 42 km päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.09.2009 - 22:23

kauppiaalla on oikeus valita millaisissa erissä hän tavaraansa myy eikä siinä asiakkaalla ole paljoa nikottelemista,

ainahan voi äänestää jaloillaa ja marssia toiseen kauppaan jos vaikka sieltä saisi sopivamman mittaisen pätkän,

epäilen vaan että metrihinta nousee sitä myöten kun lista lyhenee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 22:25

Olen ihmetellyt monta kertaa samaa asiaa..pakko ostaa enemmän mitä tarvis..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 23:06

Duurissa näkyy olevan lyhyempiä pätkiä
www.duuri.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.09.2009 - 23:24

Minä olisin sanonut että pitäkää listanne ja mennyt toiseen kauppaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.09.2009 - 01:48

Vaihda kauppaa. Kyllä minä ainakin olen saanut kynnyksiini ihan sen mittaiset kuin olen tarvinnutkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 12:30

Olen jossain nähnyt myytävän yhden oven kynnyslistoja, oilisikohan ollut Teesi. Teesiä ei taida enää olla ? Joku muukin varmasti myy listoja yhdelle ovelle, otapa selvää. Netin kautta saat selville, kuka on halukas myyjä.