Niille napsuille ketkä vetää tänään kunnon lärvit,niin mukavia kankkusia.

Tää kankkus toivotus tulee siitä,ettei lärvit menis hukkaan.
Toivottavasti ymmärrätte huumoria.

Avainsanat: lärvit kankkunen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.09.2009 - 22:42

Kankkunen kärsitään vasta sunnuntaina.

Kysyjän kommentti

Oliko kovakin kankkunen sinulla?Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.09.2009 - 22:19

Ei ole kankkusista tietoa..kun ei ota mitään..mistä tulisi se kurja olo..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.09.2009 - 23:22

Ei ole juomista tänään, ei ole kankkusta huomenna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 23:47

Tässä yksi syksyisin esiintyvä sieni, eli Syyshapero (Russula dogalus)

Viinaa imevien sienten syyslajike: ilmaantuu kesälomakauden jälkeen työpaikan nurkkiin ja hiljaisiin katvepaikkoihin. Tunnusomaisesti turvonnut ja pöhöttynyt varsi, himmeäpintainen ja/tai punertavan läikikäs. Malto hauras, vioittuneista kohdista verestävä. Jalka väsähtänyt, muoto haalistunut ja kulahtanut. Saavuttaa ryhtinsä vain erittäin hitaasti. Hyötyarvo työpaikoilla vain vähäinen.

Lähteet:
Sienikirja: Kirjoittajat: Hapero & Rousku

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 00:31

Kännis ja kihlois on kiva olla ,mut kankkuses ja naimisissa yhtä hel....iä

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.09.2009 - 01:46

Oikealla tavalla ottaneelle ei tule kankkusta, ei edes kaverin mieliksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 07:39

ei tule kahvista kankkusta ja hyvä niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 08:24

Ei lärvejä ei kankkusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 12:38

Eilen tyydyin vain teehen, joten ei tullut kankkusia. Tulikohan monellekaan, epäilen !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 15:05

Valkkaria aion ottaa tänä iltana, mutta kankkusta en huoli kaveriksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 16:13

mä juon tänään vaan muutaman kylmän oluen. siivous olutta pitää olla

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.09.2009 - 19:48

kyllä tänään taitaa lärvit tulla juotua juu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 22:23

Eipä tullu eile juotua,ku ei oo rahaa millä jois...no oisha tuol jääkaapis juomista,mut sit ku niitä muutaman ottaa ni rupee tekee miel ihmisten ilmoille...ehkäpä ensi lauantaina,jos miel tekee tai sit vast syntymäpäivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 08:54

Ei tullu viime viikonloppuna juotua ku 2 tölkkii lonkeroo. En muutenkaan harrasta kankkusia. Juon sit paljon tai tosi paljon, niin vielä en ole krapulaa saanu. Tämän viikon perjantaina tulee otettua luultavasti tuo tosi paljon- vaihtoehto. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 09:19

Huumoria kyllä on mutta tuo lärvipuoli ei kiinnosta.