Onko teillä kolikko-kuppia??

Minne tulee säätettyä kolikoita..

Avainsanat: kolikko kuppi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.09.2009 - 09:08

Kyllä meillä on sellainen purkki, ja kun se viedään tyhjennettäväksi niin siellä on yleensä ollut 200 €

Kysyjän kommentti

Minullakin on..säästyy ihan kuin itsestään..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.09.2009 - 21:32

Ei ole kolikkokuppia, eikä yleensäkään säästy kolikot enempää kuin setelitkään :O En pidä juurikaan paljoa rahaa kukkarossa, kun maksan useimmiten kortilla ostokseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 21:33

Oli vielä pari vuotta sitten josta sain aina ennen joulua n.150e.
Pitäisi varmaan laittaa se uudelleen toimintaan sillä kyllä se pari euroa viikossa aina sinne irtoaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 21:40

Mulla on kolme 'kolikkokuppia' nää kolme poikaani, jotka käyvät kotosal useamman kerran viikos poikkeemas ja kuink ollakaa... säästettyy tulee, muttei mulle säästy:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 21:45

Ei ole ennen oli penni pullo. Mistäs niitä kolikoita nykyään tulisi / saisi ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 22:03

Minulla on kolikko porsas,se on oikein kaunis vaaleansinisellä pohjalla valkoisia kukkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 22:05

NII mistähän niitä centtejä oikein tulee? mulla on monta hyvää kolikko kuppia, kaikki on vaa tyhjiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 22:27

käteisen rahan käyttö tyrehtynyt niin mitättömiin ettei enää kannata edes sitä kolikkopulloakaan pitää, toista se oli ennen 'vanhoina hyvinä aikoina' , niillä kolikoilla on monet lystit pidetty

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.09.2009 - 23:20

Lasinen kolikkopurkki, jonka kaulassa on punainen silkkirusetti. Ollut euron tulosta asti, mutta ei sinne ole kertynyt kuin alle 14 €. Mistäpä sitä karttuisi, kun joka sentti menee elämiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 00:36

Autossa pysäköintirahaa ja ostoskärryihin ja litran finlandiavodka pullo täys pennin kolikoiita (kotona)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.09.2009 - 01:43

Keittiön pöydällä on ruokakala, jota minä itse vain ja ainoastaan täytän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 05:45

Minulla on kolikkokuppi, johon tyhjennän rahapussista tai taskuista kolikot. Kupin tyhjään kolikkoautomaattiin silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 07:44

meillä on isäntä ja emäntä porsas mut tyhjiä taitaapi olla. yhdessä vaiheessa oli kaikille kolikoille omat säästöpossut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 08:29

Ei ole koskaan ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 08:29

Minulla on sellainen kaunis sininen purkki Amsterdamista ostettu johon laitan kolikoita, mutta hitaasti täyttyy näin pankkikorttiaikana. Siellä on myös yksi Alaskan 50-vuotis juhlaraha joka pitää muistaa ottaa pois ettei joudu hukkateille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 12:36

Kaksi possua on tuossa keittiön uunin päällä, pikkupojille matkarahoja niihin pistelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 13:43

Kyllähän sellainen kotoa löytyy.Itse en siihen koskaan kolikoita laita,mutta muut kylläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 15:04

Kolikkokuppina on meillä vanha arabian voipytty. Pytystä tulee sillointällöin "lainattua" kun on tarve kolikoista =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.09.2009 - 19:48

Minulla on sellainen iso kolikkolaatikko, satanen tullut jo kerättyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 21:24

mulla on piraatti-säästö-possu Ü

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 22:34

Onhan toki,useempi.Yhteen (jossa eniten) säästän olohuoneeseen uutta tasoa ja vitriiniä varten rahaa.Sit on viel säästötilille menevät ja pahanpäivän varalle.Tuo pahanpäivän varalle oleva on sitä varte et ku tää sopimus loppuu ni saisin sit ostettua itelleni ja kissalle sapuskaa.Tuo laki ku on nii typerä.Oon työelämäänvalmennuksessa,mut kuiteki miut katsotaan työttömäks.Silti sopimuksen loputtua pitää kuiteki hakea työttömyysturvaa uudestaan joka tulee vaa kahdelta viikolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 11:40

onhan minulla iso possupankki johon aina silloin tällöin laitan kolikoita tai seteleitä, mutta ei oikein noita kolikoitakaan tule ,kun maksan kortilla....