Otatteko yleensä permanenttiä??

Lisätty: 18.09.2009 - 22:27

Nuorempana minulla piti olla aina permis..mutta nyt en ota enään mummokiharia..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.09.2009 - 21:15

En ikinä ota enää permistä,aamulla,kun heräsin minulla oli harakanpesä takaraivossa,eli kamala takkukasa.Nykyisin kampaajani tekee hyvän leikkauksen,se riittää minulle.

Kysyjän kommentti

Samoin minulla..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.09.2009 - 21:13

15 v. otin, ensimmäisen ja viimeisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 21:17

Pari kertaa joskus nuorempana piti sekin ihme kokeilla. On sen verran paksut hiukset, ettei niistä nättiä saa ainakaan tekokiharruksella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 21:17

en ota , jotenkin on sellainen vauvan hiuslaatu , et ei passaa , palaa vaan.. pitää uskoo , kun kampaaja tytär niin sanoo ja kieltäytyy sitä minulle tekemästä.. teetin sellaisen kerran virossa ja sain niin kovat haukkumiset häneltä, kun päänahka paloi, et uskon nyt ... en ota mitään permanenettejä enkä pehmiksiä... mutta väriä kylläkin.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 21:23

Joskus sillon 70-luvul tuli otettuu permiksii, mut ei enää, monille kyl sopii nuo jos/kun hiuslaatu on sellanen. Itelläni on tää suora polkkatukka ollunna jo muistaakseni vuodesta -85 asti. Mut permis tai juuriväri hiuksis takaa ainakin sen, ettei tarvitte ainakaan niin usein hiustenpesulla rasittaa hiuksii:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 21:35

En muista edes milloin olen ottanut viimeksi permanentin. Minulla on suorat hiukset ja nyt, kun niitä kasvattelen taas pidemmiksi, pidän aamusella vähän aikaa paplareita tuolla ylhäällä ja sitten taakse kiinni. Siinä se on ! Kuten kissaäidillä minullakin on aamulla kauhea pesä tuolla takahiuksissa. Ihan samanlainen kuin pienillä ihmisillä, joilla on ohuet hiukset :O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 21:51

On minulla joskus nuoruudessa ollut permanentti. Ny aion laitatuttaa sellaisen kohottavan jutun päälaelle ja takaraivoon. Se ei ole permanentti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 22:07

mä haluaisin ottaa mut en viitti ku sit ku ne kasvaa niin ne on ihan suorat juuresta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 22:07

en ota

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.09.2009 - 23:15

Viimeksi olen ottanut permiksen vuonna -82. Lähtee viimisetkin hiukset noilla permanenteillä. Ei ne ole ohuthiuksisia varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 01:00

Myöhäsyntyisenä hippinä minullakin oli permanentti.
Kerran, kuten Onttopohjallakin. Taisin olla pari vuotta vanhempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.09.2009 - 01:41

Laitatin männä viikolla viimeksi etuhiuksiin permanentin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 07:47

yhden kerran on ollut, ja se permanetti kesti yhden päivän. minulla on ohuet ja liukkaat hiukset missä ei mikään permanentti pysy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 08:30

Teinityttönä otin permanentin viimeks.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 09:06

Kyllä minulla aina on kevyt permanenntti, muuten hiukset ovat piikkisuorat ja en saa niitä laitettua kauniiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 12:32

Kerran otin suoristuspermanentin, mutta se oli aika kaamee. Muuta permanenttia en ole tarvinnut. Tukkani pidän nykyisin aivan lyhyenä, ettei pääse vääntymään joka yö minne huvittaa, Yleensä pystyyn, jos on yhtään pidempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 15:06

En ota, en halua mummokiharoita. Ehkä joskus tyvikohotus olisi IN =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 15:33

En ota en ole koskaan elämässäni sitä ottanut hiuksiini.minulla on sen verran luonnon kiharat hiukset. pelkkä leikkaus ja värjäys riittää minun hiuksille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.09.2009 - 19:48

En ota. tykkään suorasta tukasta,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 22:35

Ei oo moniin vuosiin tullu otettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 13:18

En ota, ei ole tarvis koska sain luonnonkiharat hiukset syntymälahjana. En ottaisi mitään permanentteja, eihän ne ole muodissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 00:26

en ota, ehkä se johtuu sukupuolesta ja tukan vähyydestä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 10:24

Ei ole tarvetta. Hiukseni ovat luonnonkiharat.