Pitääkö se paikkansa, että kun antaa pahalle pikkusormen niin se vie koko käden? Tämä tuli mieleen vaalirahoitusjutuista.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.09.2009 - 15:29

'syyllisiä' etsittäessä kyse on paljon siitäkin, ovatko ne lypsettyjä vai tuputettuja rahoja, uskoisin että kumpaakin esiintyy, joka tapauksessa tosi härskiä peliä tuo politiikka noiltakin osin

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.09.2009 - 14:57

ei se mielestäni mene näin.Vaalirahajutussa ahneus menee kaiken edelle ja lisäksi kans.edustajat saavat puhua mielin määrin muunneltua totuutta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 15:45

joskus kyllä voi käydä niinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.09.2009 - 16:29

Kyllähän se paikkaansa voi pitää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.09.2009 - 16:50

Kyllä aika paljon vaikuttaa millaiselle pahalle sen pikkusormensa antaa. Aika montaa pystyy sentään vastustamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 17:05

Ahneella on p-nen loppu. Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa. Joka kuuseen kurkottaa se katajaan kapsahtaa. Älä nuolaise ennenkuin tipahtaa. Moni kakku päältä kaunis, silkkoa sisältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 17:56

Kyllä useinmiten

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 18:50

Kyllähän niin väitetään..kun antaa pikkusormen vie koko käden..monessa asiassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 19:46

Oiskohan noissa niin, että vie koko kropan - siis puolueen... Aika uskomattomilta tarinanheittäjiltä nuo kansalaisten valitsemat edustajat kuulostavat, minun mielestäni. Täs mie olin, tähä sitä rahhaa tuli, tästä mie en muista mittää. Sannooko mei kirjanpito jottai muuta. Ootaha ku mie muistelen. Takas miu pitäis vissii maksaa, jot jotkuu höpsöt minnuu viel äänestäis. Leipä on levviitä nii kaua ko sitä riittää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 21:07

Jos annat pahalle pikkusormen,kohta se vie koko kätösen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 08:36

Tuo sanonta pitää paikkansa monessa pahassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 13:26

Tuota pitää kysyä demareilta mitä vaalírahoihin tulee. Ei ollut mikään pikkusumma mitä oli saatu pressanvaaleja varten!