Oletko haaveillut uran vaihdosta?

En enää, kun työhuoneesi siirrettiin ylimpään kerrokseen eli nyt oon urani huipulla.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.09.2009 - 18:56

Ura on tehty..ei tarvi enään haaveilla..uudesta..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.09.2009 - 14:56

jo n.kaksivuotta olen haikaillut uran vaihdosta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.09.2009 - 15:22

Alkaa olemaan uraputki päätöksessään. Eläkkeelle pääsy häämöttää parin vuoden päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.09.2009 - 15:31

Ei minunkaan sitten kannata enää haaveilla. Urani huipulla minäkin olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 15:32

uranvaihtohommat eivät ole haaveita, vaan jo aikoja sitten toteutuneita tosiasioita, ei kaduta aikoinaan tehdyt päätökset

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.09.2009 - 16:30

Kyllä'.,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 17:01

Oli työssäni viimeiset 18 vuotta urani huipulla, sen pidemmälle ei minun koulutuksellani enää päässyt. Olisi pitänyt opiskella lisää, mutta en nähnyt sitä tarpeelliseksi. Sitäpaitsi huipulla oli jo niin tuulista, että päästään piti pitää muutenkin kiinni, ettei olisi pyörinyt tuulen mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 19:47

Eläkkeelle haluaisin. Vaihdosta kerrakseen. Taiteilijana jatkaisin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 20:36

tämänhetksisen työttömän urani vaihtaisin melkein mihin vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 20:43

Ura on jo pulkassa. Keskityn etupäässä lomailemaan ja nauttimaan elämästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 21:12

Tuo pressan eläke varmaan olisi isompi kuin omani?
Joten sellaiselle kun pääsisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 21:21

Töitä on tehty teurastajasta hortonomin hommiin ja kaikkea siltä väliltä.Vartijana ollessa tuli konnalta rautaputkesta takaraivoon ja siihen se uraputki tyssähti.Pari tonnia korvausta haju-ja makuaistin menetyksestä tuli ja muistikin tökkii.No,onhan noita vapaaehtoistöitä.Ulkoilutan vanhainkodin asukkaita ym.niin on vähän sisältöä elämässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 08:38

En enään tässä iässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 11:51

Ura = koko työelämä. Olen kouluttautunut, vaihtanut alaa, mutta kaikki on plussaa eli on tukenut urakehitystä. Pitemmälle en enää halua, päivitän vain osaamistani koko ajan.