Onko sulla jo digikamera? Otatko yleensä kuvia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.09.2009 - 15:00

Onhan se pokkari ja kyllä sillä kuviakin otetaan, matkoilta , tapahtumista , ihmisistä jne.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.09.2009 - 14:54

On ja otan aika paljon... harmi vaan ettei niitä tule teetettyä enää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 14:57

aika vähäiseksi jää kuvaus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 15:17

digikamera on vihaan valokuvausta. Mutta kamera oli halvempi 220€ kuin vanhat kuvat rompulle liikeessä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.09.2009 - 15:19

Ei ole digiä eikä mitään muutakaan kameraa. Siksi harmittaakin, kun ei voi mitään koskaan kuvata, vaikka olisi jotain kuvattavaakin. Olisi niin kiva saada omiakin kuvia tietsikan kuvakansioon. Nyt siellä on vaan toisten lähettämiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.09.2009 - 15:30

On ja räpsin kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta kuvia. Poistelen sitten ylimääräiset tai joutavat otokset ennen teetettäväksi lähettämistä. On myös valokuvatulostin josta kiireellisemmät kuvat tulostan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 15:34

taitaa olla kolme toimintakunnossa olevaa digiä (ja kaapissa pari vanhaa 'oikeaa' kameraakin)

kuvia tulee otettua tosi paljon ja kaikenlaisista kohteista, esimerkiksi :

rajavartija.blogspot.com/sea...abel/Rooma

valperi.blogspot.com/search/...abel/Rooma

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 15:46

Ei minulla ole mutta miehelläni on. Kyllä myö silloin tällöin kuvia otetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 16:22

on ja otan kuvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.09.2009 - 16:30

On digikamera jolla otan aina silloin tällöin kuvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 16:46

on kamera ja otan paljon kuvia turhia ja vähemmän turhia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 17:06

On ollut digikamera jo muutaman vuoden, samoin digivideokamera, tosin en muista, kenellä lapsista se on nyt lainassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 18:58

Viimme lauantaina ostin digikameran..ja räpsinyt nyt kuvia ..tosi kätevä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 19:26

On meillä kaksikin digikameraa. Kuvia otamme tosi paljon ja luontokuvia yleensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 19:50

On digi. Ollut jo useamman vuoden. Aikas alkuvaiheen canoneita. Riittää minulle. En oo mikään himokuvaaja, mutta fiilikset kun kohdallaan, tulee näpsittyä kiitettävästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 21:37

On se matkalla mukana mutta yleensä ne parhaimmat kuvat otetaan kuitenkin puhelimella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 22:13

ei oo omaa :/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 01:21

Metsästän aktiivisesti sitä "hyvää kuvaa" aina vain paremmilla välineillä, joita on puolisen tusinaa.
Kuvia on tuhansittain, mutta ei ainuttakaan hyvää. "Aika kivoja" on muutamia.
Filmikameralla olen kuvannut myös kymmeniä vuosia ja lopputulos ei ole niinkään häävi.
Diakuviakin minulla on ja niissä on muutama aika upea otos. Päässeet jopa lehtiinkin. Niiden katselu se vasta vaivalloista onkin.
Digitaalikuvat ovat minusta erinomaisen hieno keksintö, sillä niitä tulee joskus jopa katseltua, eikä filmiä tarvitse todellakaan säästellä. Kuvien säilymisestä en suuremmin piittaa, sillä ne ovat kolmella kovalevyllä kopioituna, joten minun aikani säilyvät, kai? Kuka muu niitä haluaisi katsellakaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 08:40

Ei ole digikameraa.Aion ostaa sellaisen jonain pänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 13:44

Digikamera löytyy ja yleensä kuvaan sillä vauvaani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 13:31

On kyllä. Otan kuvia matkoillani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 13:43

On digikamera. Jäänyt kuvien ottaminen kuitenkin vähiin surrrrrrkean akun takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 13:56

Digikamera on ja myös "tavallinen" kamera. Ostin Panasonic Lumixin 8(10 p) ja oli hyvä ostos.
Kuvia otan enimmäkseen matkoilla, ei niinkään kotioloissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 12:21

Ei ole digiä, ehkö se on joskus hommattava, ei kohta kehtaa tavallista ottaa esille.
Kuvaillut nykyään vähemmän, kun etelän matkatkin suuntautuu talvisin useimmiten samaan
kohteeseen, Fuerteventuralle.
Silloin, kun kuvaa, niin lemppariaiheita on, ovet. ikkunat, tuolit ja tietysti kukat.