luin mtv3 silläsiisti top 10 siivousvinkit ja siellä oli tälläinen

Tupakanhajun saa helposti pois laittamalla siihen huoneeseen, missä tupakoitu, maljan, jossa on etikkaa ja antamalla sen vaikuttaa vuorokauden. tietääkö kukaan tämän toimivuudesta ja miten tämä on muka mahdollista?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.09.2009 - 14:24

minä käytän sitä ihan täällä kotona ilmanraikastimena , vaikka emme tupakoikkaan ...sisällä tupakointi ei ole minusta oikein kivaa, jos siellä asuu muitakin , jotka eivät polta .. anteeksi mielipiteeni .. mutta saako sellaista tupakan hajua millään etikalla tai muullakaan aineella pois... epäilen... :(

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 18.09.2009 - 13:29

Kuulemma auttaa, mutta ei se vaikutus ole pitkäaikainen. Se on mahdollista niin kauan, kuin etikan haju pysyy. Ja sehän ai kauaa pysy, kun haihtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.09.2009 - 15:22

Tai sitten kostuttaa rätin viinietikalla ja heiluttelee sillä jonkin aikaa. Olen kuullut sinun ja tämän oman neuvon, mutta en ole kokeillut. Meillä ei kyllä saakkaan polttaa sisällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 17:14

Ei meillä kukaan polta sisällä. Tupakan haju on haju siitä tervasta, joka on savun mukana jäänyt asuntoon. Ei se lähde pysyvästi pois etikalla kuin pesemällä pinnat sillä. Sisällä polttajat eivät ehkä tule ajatelleeksi, että polttaminen pilaa kaikki asunnon pinnat. Seuraavan asukkaan on pestävä seinät ja katto tai vaihdettava tapetit ja maalattava asunto saadakseen tupakanhajun pois asunnosta. Kannattaa miettiä, missä tupakkansa polttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 21:17

kyllä etikka toimii hyvin ilmanraikastajana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 22:37

Eikö voisi käydä ulkona tupakalla..ei tarvisi raikastaa tupakkaista ilmaa..se on tosi epämilyttävä haju..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 00:26

Muutaman tupakkahuoneen remontoineena en oikein usko, että haju lähtee.
Peittyä se kyllä voi. Tupakointikielto muuten toi ravintoloihin uuden ongelman, tupakansavu peitti tehokkaasti suolikaasujen hajun. Pitäisikö nyt kieltää soittamasta musiikkia niin kovaa, että flatuksen ääni ei peittyisi meteliin? Se voisi vähentää päästöjä, kun kiinnijääminen olisi varma.