kuinka pitkään kestää heräämisesi aamulla?

Minulla ensimäisen kahvikupillisen jälkeen alkaa raksuttamaan rattaat.

Avainsanat: kahvi virkeys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.09.2009 - 08:41

Aamuihmisenä herään aika nopeasti toimintaan tarpeen mukaan.

Kysyjän kommentti

Minäkin olen aamuihminen ja kahvin juotuani olen ihan hereillä,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.09.2009 - 08:06

Hetkessä herään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 08:19

Yleensä aika nopeasti.
Kahvi on lähinnä tapa. Jos yöuni on jäänyt aivan liian lyhyeksi, niin herään kunnolla vasta päiväunien jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 08:20

Vasta kun saan vaatteet päälle ja kahvia. En ole aamupersoona. Iltaisin olen parempaa seuraa. ^^'

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.09.2009 - 09:26

Kaksi tuntia kestää heräämiseni. Olen kuin puulla päähän lyöty sen ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 10:01

Kun kello soi niin olen hereillä viimeistän silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 10:05

Jos oikein väsyttää ,niin silloin on hitaanpaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.09.2009 - 10:47

Siihen asti kunnes saan ensimmäisen kahvikupillisen ja pääsen raikkaalle terassille sitä juomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 11:17

Kyllä väsyttää aamuisin ja on vaikeaa herätä ylös sängystä.Mutta pakolla saan itseni hereille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 13:41

noin vajaan tunnin verran vietän parvekkeella ja sen jälkeen pitäis olla jotenkuten herännyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.09.2009 - 14:32

kymmenisen minuuttia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 14:52

ei kauaa.. päikkäreiden jälkeen herääminen vie paaaljon kauemmin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 18:05

Noin tnti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 21:21

Riippuu ihan puhtaasti tyttären (20kk) aamuvireestä.
Yleensä kun suunnittelee että nukkuu pitkään hän on suunnotellut toisinpäin ja jos ajattelee että tänään noustaan ajoissa tuo pieni vaihtaa kylkeä ja korkeintaan pieraisee..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 22:51

Tosi nopeasti..kun nousen sängystä ylös..kahvit heti tulemaan..ja senjälkeen ihan pirteä....Haen lehden postilaatikosta..ja selaan ainakin läpi välittömästi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 13:46

Noin tunnin verran.Kahvi auttaa heräämään kohdallani.