Mitä sää tiedät?

Hyvää huomenta.
Syksyn ensimmäinen pakkasaamu.
Yksi aste pakkasta, auton ikkunat umpijäässä. Aurinkoinen päivä tulossa.
Miten teillä?

Avainsanat: sää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.09.2009 - 07:43

Ei ole pakkasta mutta kaunis päivä on tulossa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.09.2009 - 07:46

huomenta.....hrr hieman vilipoinen aamu, mutta ei se haittaa, kun ei tarvitse ulos lähteä.....vielä ainakaan..ootellen auringon päivän lämmittävän..... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 07:55

lappeenrannassa +5 lämmintä ja oikein kaunis aurinkoinen aamu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 08:09

7astetta lämmintä,pilvipouta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 08:43

Oli kylmä yö..pakkastilanteesta ei havaintoa, mutta luulenpa olleen asteen verran. Aurinko paistaa, tyyntä ja raikasta. hyvää päivän alkua kaikille. Näin Pohjois-Savossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 10:00

Taisi olla 4 astetta plussan puolella, aurinko paistaa kirkkaasti, kaunista on ja toivottavasti on sittenkin kun pääsee töistä vapaalle

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.09.2009 - 10:46

Huomenta päivää. Nousin kuuden aikoihin ja meillä oli maa kuurassa, samoin autonikkunat. Mittari näytti 1.6 astetta. Nyt on jo 8.8 varjossa ja aurinko paistaa siniseltä taivaalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 10:47

Pohjois-Lapissa: toissayönä nollassa, viime yönö pari pakkasastetta. Eilen tuli tuulen mukana ripsusadetta, tämä aamu näyttää lupailevan kaunista päivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 12:51

Lämpötilat Suomessa ja muualla

Mitä suomalaiset tekevät eri lämpötiloissa verrattuna siihen, mitä
muualla maailmalla tapahtuu:

+15 °C:
Espanjalaiset käyttävät pipoa, hanskoja ja toppatakkeja.
Suomalaiset ottavat aurinkoa.

+10 °C:
Ranskalaiset yrittävät turhaan saada keskuslämmityksen päälle.
Suomalaiset istuttavat kukkia.

+5 °C:
Italialaiset autot eivät käynnisty.
Suomalaiset ajelevat avoautoilla.

0 °C:
Puhdas vesi jäätyy.
Vantaanjoen vesi muuttuu vähän paksummaksi.

-5 °C:
Kaliforniassa löydetään ensimmäiset kylmään kuolleet.
Suomalaisten juhannusjuhlat loppuvat.

-10 °C :
Skotlantilaiset laittavat lämmön päälle kodeissaan.
Suomalaiset alkavat käyttää pitkähihaista paitaa.

-20 °C :
Ruotsalaiset pysyttelevät sisätiloissa.
Suomalaiset grillaavat viimeiset makkarat ennen talvea.

-30 °C :
Puolet kreikkalaisista jäätyy kuoliaaksi.
Suomalaiset alkavat kuivata pyykkiä sisällä.

-40 °C :
Valejoulupukit muuttavat etelään.
Suomen armeijan talviharjoitus perutaan liian lämpimän sään takia.

-50 °C :
Tanskalaisilta putoavat hampaat suusta.
Suomalaiset vuokraavat videoelokuvia ja pysyttelevät sisällä.

-60 °C :
Jääkarhut evakuoivat Pohjoisnavan.
Suomen armeijan talviharjoitus alkaa.

-70 °C :
Siperialaiset muuttavat Moskovaan.
Suomalaisilta palaa pinna kun Kossua ei voi enää säilyttää ulkona.

-273 °C :
Absoluuttinen nollapiste.
Suomalaiset sanovat toisilleen:
"Per....le, että ulkona on kylmä!"

-300 °C :
Helvetti jäätyy.
Suomi voittaa Euroviisut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.09.2009 - 13:24

Heräsin vasta puoli kahdeksan jälkeen eikä tullut mittaria katsottua. Mutta kylmää taisi olla. Nyt paistaa aurinko eikä lenkilläkään tullut kylmä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 14:04

Taisi olla aamulla plus 6 astetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.09.2009 - 14:32

Aika tummalta nyt näyttää ulkona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 17:52

Viisi astetta oli aamulla meillä mittarissa. Lähtiessä panin pipon päähän ja villasormikkaat käteen. Taitaa olla kesä lopussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 21:16

Täällä +5 vaikka olin varma että kk puol välissä ollaan jo miinuksella.
Kuitenkin ensimmäinen päivä jolloin pukeuduin pitkiin housuihin, eilen vielä shortsit & crocsit.