"David Beckham on paras, Homer Simpson huonoin roolimalli lapsille" Noinkohan?

www.iltasanomat.fi/viihde/uu...id=1731130
Homer rakastaa puolisoaan niin vilpittömästi ja samoin Marge Homeria, että siinä on oppimista Davidilla ja monella, monella muulla. suosikki.fi/uutiset/taman-ma...katso-kuva
Homerin kaljanjuonti on pientä tuon rinnalla, eikä se estä häntä esim. hoitamasta työtään.
Tunnetko montakin ihmistä, jolla ei ole yhtään pahetta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.09.2009 - 09:14

En ole katkera, mutta kuitenkin..identtistä kaksoisveljeäni Homeria on kohdeltu ja ymmärretty väärin.

Jalkapalloilija David Beckham, joka sai 55 % äänistä. Onko hän "Britannian paras roolimalli lapsille"? Vast'ikään hänet ajettiin pois kentältä väkivaltaisuutensa vuoksi.

Laulajatar Cheryl Cole, joka tuli toiseksi tuossa äänestyksessä (40%) on todettu syylliseksi pahoinpitelyyn yökerhossa...

Homer Simpson äänestettiin huonoimmaksi roolimalliksi. Kuitenkaan kukaan jalkapallotuomari ei ole ajanut koskaan Homeria ulos kentältä. Puhumattakaan, että Homer olisi oikeudessa tuomittu pahoinpitelystä....prkl ..jmlta..s...tna..

Suuri viisaus sisältyi KUITENKIN tuohon tutkimukseen: "Jos lapset eivät katso "ylöspäin" omiin vanhempiinsa, niin se ei ole lasten vika"

www.dailyexpress.co.uk/posts...iew/127766

Kysyjän kommentti

Löysit sitten sen ainoan viisaudenkin jutusta. =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.09.2009 - 01:19

kyllä ne roolimallit jokaiselle lapselle pitäisi löytyä lähempää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 01:32

Onko tämä sitten parempi? Suomalainen versio: Johanna on itse sanonut olevansa hyvä roolimalli lapsille ja hänhän on seksityöläinen.

Kanerva ja minä emme tehneet sitä.

www.hymy.fi/blogit/seksia-ja...hneet-sita

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.09.2009 - 06:53

Kyllä ne roolimallit pitää löytyä kotoa ja lähi-ihmisistä. Kuka tietää DB:n oikean minän eikä joku piiretty hahmo ole oikeaa elämää, se on käsikirjoitusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 07:30

Pidän kyllä Simpsoneista,mutta roolimalli omasta perheestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.09.2009 - 09:25

Jos ei sitä roolimallia omasta perheestä saa, niin parempi sitten ilman. Ei tuolta sarjakuvien puolelta totuutta saa, eikä julkkiksetkaan niitä parhaita ole. Omasta lähipiiristä se on löydyttävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.09.2009 - 14:33

no ei minusta ainakaan, ainakaan tuo beckham juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 21:14

Ainakin Davidilla on aivan hirveä tatuointi. Itse olen vielä siltä saraa puhdas ja toivottavasti säilynkin.
Homeri varmaan piereskelee enemmän...