Oletko tehnyt vihamiehestäsi woodoo-nukkea?

Jos et osaa, niin täällä on hyvät ohjeet. www.mtv3.fi/helmi/kuudesaist...uudesaisti
Se nyt muotia.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.09.2009 - 00:22

en ole,
enkä meinaa tehdäkkään,
mutta tiedän että että tyttöystäväni nro 2 aikoinaan teki minusta sellaisen

(sen jälkeen minulla ei ole ollut kertaakaan flussaa, meniköhän jotain pieleen?)

Kysyjän kommentti

Turhaa puuhaa tuollainen taikausko. Flunssasikin pysyy poissa muilla avuilla.
Pääsitkö oikein näkemään, minkä näköisen 2. oli saanut aikaiseksi? Oliko kovastikin näköinen?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.09.2009 - 00:19

Joskus on ollut mieli tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 01:00

Minä ole käyttänyt vihamiesten kurittamiseen ns. "kolmatta silmää" ja ”sielun istuinta” . Käpylisäke (lat. glandula pinealis, corpus pineale, epiphysis cerebri) on väliaivojen yläosassa, kolmannen aivokammion takaseinämässä sijaitseva pieni, noin 0,1-0,2 g painava rauhanen, joka erittää vereen muun muassa melatoniinia, joka puolestaan toimii ruumiin 'sisäisenä kellona' määrittäen vuorokausirytmin. Valo vaikuttaa silmien ja hermoston kautta käpyrauhaseen ja estää melatoniinin eritystä. Melatoniinihormonin määrä on suurimmillaan yöllä ja pienimmillään päivällä. Käpyrauhasen muu hormonaalinen toiminta ihmisen fysiologiassa ei ole täysin selvillä ja sen vuoksi sillä voidaan kiduttaa henkilöitä heidän sitä tiedostamattaan. Käpyrauhanen on aivojen ainoa osa, joka on täysikasvuisilla ihmisillä useimmiten normaalisti kalkkiutunut ja siten se erottuu tavallisessa röntgenkuvassa selvästi aivojen muista osista. Liiallinen kalkkiutuminen saattaa kuitenkin viitata esimerkiksi pinealoomaan eli kasvaimeen käpyrauhasessa. Käpyrauhasen sijainti syvällä aivoissa on perinteisesti herättänyt paljon filosofista kiinnostusta, jonka kautta siihen on liitetty erilaisia myyttisiä, taikauskoisia ja metafyysisiä teorioita. Joidenkin uskomusten mukaan käpyrauhanen on surkastunut ”kolmas silmä”, joka liittyy paranormaaleihin psyykkisiin kykyihin kuten telepatiaan. Näiden uskomusten perusteena on käpyrauhasen synty alkion kehityksen aikana. Tällöin käpyrauhasessa tapahtuvan kuroutumisen on katsottu muistuttavan silmän syntyä. Kuuluisa tutkija René Descartes kuvasi käpyrauhasta ”sielun istuimeksi” uskoen, että juuri se toimisi ainoana yhdyssiteenä ihmisen ruumiin ja sielun välillä. Tämä käsitys perustui siihen, että käpyrauhanen oli hänen käsityksensä mukaan ainoa aivojen osa, jota ei ollut samankaltaisena sekä oikealla että vasemmalla puolella. Käpyrauhaseen liittyy myös joogassa päälakichakra. Juuri tämä ”sielun istuin” mahdollistaa kohde henkilön saamisen joogassa suorastaan epäinhimillisiin asentoihin, joissa kädet ja jalat ovat kiertyneenä ihmiskehon ympärille. Kyllä varmaan sattuu niin per.....perusteellisesti.

Katsokaa vaikka itse!
hatayoga.de/images/yoganidrasana.gif

Huom! Kuvan henkilö ei ole vihamieheni!

Lähteet:
”sielun istuin” ja "kolmatta silmää", käpylisäkkeen toiminta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 02:22

Enpä taida tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.09.2009 - 06:50

En ole nukketaituri enkä onneksi tiedä kaikkia vihamiehiäni. Nuken sijaan pysyttelen mahdollisimman kaukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 07:11

enpäs ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 07:33

Nukkea en aijo tehdä,eikä minulla tiettävästi ole vihamiehiä,on vain ihmisiä ketkä ovat lakanneet olemasta mitään minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.09.2009 - 08:55

Minä tekemässä woodoo nukkea vihamiehestä. Johan sille naurais naurismaan aidatkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 08:59

Pääseekö nuken tekemisellä eroon epämiellyttävästä ihmisestä ja hänen vihastaan tai omasta vihastaan? Jos joku kertoo päässeensä alan heti tekemään sellaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 10:25

en ole moisia tehnyt, mutta aika hurjalta tuo txt kyllä tuntui, jos se sit toimii edes, mutta toivottavasti eivät kohdistuis minuun nuo nukke kokeilut ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 10:43

Kieltämättä on käynyt mielessä! Lieköhän mitään hyötyä??

Joskus vaan raivostuttaa niin suunnattomasti etenkin omiin lapsiin kohdistuvat ilkeilyt aikuisten ihmisten taholta - ja ilkeily on joskus jopa ihan aiheetonta - uskokaa tai älkää näin se vaan on.
Useinpa lasten arvostelulla pyritään aiheuttamaan mielipahaa meille vanhemmille - tulisivat vaan suoraan sanomaan että oletpas "tyhmä akka" ...

Valperi:kiitos vastauksestasi : oli mainio!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 11:19

En ole tehnyt tuskin tekisinkään. Tietääkseni minulla ei ole paljon viha miehiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.09.2009 - 14:33

En tosiaankaan ole :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 20:18

En ole.
Mistä tietää, että joku on vihamies. Minulle ei kukaan ole ilmoittautunut. Ja toisaalta, luulisin, että hänkin hankkisi oman elämän.... elän omaani ja en tietoisesti halua loukata tai satuttaa ketään. Maailmassa on riittävästi pahaa ilman minunkin epätoivoista panostani.
Jos minua pitää vihata, niin.... antaa kaikkien kukkien kukkia vaan... mikäli joku saa kiksejä siitä, niin ei kai minua voisi vihata asian takia... olenhan silloin ollut hyväntekijä... kai kiksit tekee hyvää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2009 - 13:42

Tuo menetelmä taitaa kuulua jonkin sortin psykoterapiaan? En tiedä kuka minua niin vihaisi että moiseen nukketehtailuun olisi syytä.
On tosi huonosti asiat jos ei ongelmia muuten voi selvittää kun tuollaisia nukkeja rakentamalla!