Palauttaako valtio sinulle rahojasi ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.09.2009 - 01:43

Maksuun menee 2300 €, valitettavasti. Kyllä työnteko ei Suomessa kannata! Paras jäädä eläkkeelle..... Mitä nopeammin, sen parempi.

Mies oli psykiatrin vastaanotolla.
- Ja milloinkohan te ensimmäisen kerran huomasitte, että veroilmoituksen teko on teistä hauskaa?

Kysyjän kommentti

Olit siis saanut valtiolta korotonta lainaa tuon verran vai ? Lainankorko olisi ollut jotain satasen pintaa, sen verran säästit... On totta, että työnteko ei kannata. Saman saa tekemättäkin. Jo suunnittelivat säästöihinkin kajoamista, eli asuntoveron nostamista. Onneksi eivät uskaltaneet, siitä olisi yhteiskuntarauha kyllä mennyt. Se joka säästää ja tekee työtä, saa maksaa kaikenlaisia veroja niistä säästämisistään. Hassaamalla kaiken ja enemmänkin ei tarvitse, kyllä sossukin pitää jo siitä huolen, että on asunnot, jääkaapit ja lehdet sekä televisiot vähäosaisille. Olen nyt ollut töissä muutaman viikon. Verottaja ottaa palkastani siitä hyvästä 43 %. Vähän reiluu...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.09.2009 - 23:06

Kyllä palauttaa 860euroa..ihan kiva summa oli lainassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.09.2009 - 23:13

Vähän vähemmän kuin ensimmäiselle vastaajalle - mutta juolulahjarahat kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 23:20

Pikkusen on aina tullut takasin ja niin myös tänä vuonna.Se niin kiva saada "ylimääräistä" joulurahaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 23:42

ei :( joudun maksamaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 23:47

jos veroista oli kysymys,
tänä vuonna menee melko päikseen,
muuten saan jonkun verran vastinetta maksamilleni rahoille (veroille) erilaisten palvelujen ja turvallisuuden muodossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.09.2009 - 00:03

Jep, tulee joku 500 euroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 02:22

Eipä taida valtio tänäkään vuonna palauttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 05:48

Ei ole vielä ilmoittanut mihin tulokseen päätyivät. Aika fifty - fifty pitäis mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 06:23

n. 20..euroo onneksi takaisin.....mihin senkin summa sit sijoittas....pohtii....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 07:36

Saan takaisin lähes 40,00 euroa,olen ihan tyytyväinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.09.2009 - 08:43

Saan peräti 18€ takaisin valtiolta. Sillä viettää runsaan joulun ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 10:02

Saan takaisin n. 150 euroa. Taitaa mennä jouluun ja lapsen synttäreihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 13:58

ei valitettavasti, vaan lisää pitää maksella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 21:08

Jouduin maksamaan pari kymppiä...
Hyvä kun kysyit pitää selvittää olenko maksanut vai yhä velkaa...