Akkavalta?

Sanotaan että pojista nähdään tuleeko hänelle akkavalta, mutta mistä se nähdään?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.09.2009 - 00:28

Varpaista tietenkin! Jos akkavarvas on pidempi kun ukko niin akkavalta tulee.

Kysyjän kommentti

Kiitos, näin minäkin olen kuullut. Ja taitaa pitää paikkansakin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.09.2009 - 22:47

Tykkää liikaa tytöistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 23:51

valitettavan usein se on äidistä kiinni (mieti miten poikasi kasvatat)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 02:02

Pikkumiehen loruista ja vitseistä naisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 07:24

Laukaise mauton vitsi, niin akat päättävät urastasi, eikä niille kotonakaan naureta.
Saat elää tossujen alla kuin sammakko äkeen alla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 07:52

Minäolense,puhui asiaa,eli varpaistapa tietenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.09.2009 - 08:38

Taitaa kuulua niihin vanhan kansan uskomuksiin tuokin asia. Varpaista sen sanotaan huomaavan, mutta en usko siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 10:27

isovarpaasta, minulla aikas moine isovarvas, mutta ei meil sentäs ole ukkovaltaa... tai no on , sillee, kun on 3 miespuolta täällä kotosan... kissapojat 2x ja 1x mies... olenkos nyt sittenkin ukkovallan alla ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 21:06

Vaikea tuohon vastata mutta täällä ainakin on "naisvalta".