Mistä löytäisi vielä "vanhan mallisen" sakemannin? Näitä nykyisiä vinttikoiran näköisiä olentoja en halua hankkia...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.09.2009 - 00:18

Tiedän mitä tarkoitat. Just sellasen minäkin ottaisin jolla ei olisi laskevaa perää ja olisi rotevampi. Hankala haaste. Kaveri kertoi löytäneensä sellasen, pitäs käydä vilkaisemassa miltä se oikeasti näyttää vai oliko toiveajattelua, koska pentu vielä. Vanhemmat olivat terveet ja ei niin nykytyyppiä. Olikohan se pentue Haapajärvellä? Jossain ainakin siellä lähistössä, saattoi olla lähempänä Nivalaakin...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 17.09.2009 - 21:44

Vanhanmallisen sakemannin? Kysele eri kenneleiltä onko heillä.

Lisätty: 17.09.2009 - 22:02

Kysyhän myös tuolta liitosta.

Lähteet:
www.spl.fi/jalostus/index.php

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 23:59

jos jostain löydät monirotuisen (karhukoira/shäfer) niin siitä saat todellisen aarteen ja kumppanin josta paremmasta ei väliä, on muotoa ja näköä ja luonnetta ja pitää 'pomosta' huolta viimeiseen asti