Mitä minusta tulee isona?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.09.2009 - 19:45

Sinusta tulee aikuinen... enempää ei voi edes arvailla, koska omassa profiilissasi ei ollut mitään tietoa itsestäsi; harrastuksia, ikää, sukupuolta, tai muutakaan... avarrappa ensin hieman, niin saat paljon hyviä ehdotuksia napsulaisilta:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.09.2009 - 19:56

Ehkäpä vielä isompi kuin mitä nyt olet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 20:18

siihen voit hyvin pitkälle vain sinä vaikuttaa...opiskele ahkeraan niin siinä sitten huomaat mikä alkaa kiinnostaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.09.2009 - 20:20

Sinusta tulee se miksi sinä haluat tulla. Työtä sen eteen joudut tekemään, mutta kun olet päässyt päämäärääsi olet todella tyytyväinen itseesi. Tsemppiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 20:28

Olen kovin pahoillani, mutta sinä surkastut pois aikuisiässä...
Mutta älä välitä; niinhän me kaikki muutkin, ennemmin tai myöhemmin.

Olipa kerran kaksi pultsaria, Kalle ja Ville. Ville kuoli yllättäen. Avoimen haudan ääressä Kalle piti pienessä kaasussa lohduttavan puheen: " Älä sure Ville, täältä me tullaan perässä jos eletään ja terveinä pysytään!"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.09.2009 - 20:30

Sinua tuntematta aika mahdotonta sanoa mikä sinusta tulee isona. Toivottavasti sen itse tiedät jossain vaiheessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 20:33

Toivottavasti just sitä mistä haaveilet ja mitä haluat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 20:55

Vaikea tietää ..kun ei ole minkäälaista tietoa sinusta..jos on haaveita mikä tulee..toivottavasti täyttyy..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 21:40

Kurkataanpa kristallipalloon:
Hankkiudut Hoitoalalle - ensin ihan perusjuttuihin ja sitten myöhemmin vanhusten hoitotyöhön. Usko tai älä! Pallo kertoo että sinusta tuleepi vielä erittäin, erittäin taitava ammatissasi:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 21:58

Jos elät tarpeeksi kauan,sinusta tulee eläkeläinen ja siinä vaiheessa sinulle on selvinnyt mikä sinusta on tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 22:51

Toivottavasti sinusta tulee vastuunsa kantava aikuinen, enmpää ei voi vaatia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 23:28

Noin vähillä tiedoilla sinusta on aika vaikea sanoa, mutta ihmettelen, jos sinusta ei tule aivokirurgia. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.09.2009 - 00:05

Kokki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 00:14

hyvä alku kun rupeat sitä kyselemään / miettimään,
vastaus löytyy aikanaan ja saattaa olla jotain sellaista,
mitä tänä päivänä ei edes olisi osanut aavistaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2009 - 11:34

Ainakin jonkin verran tulee pituutta lisää (leveyttä?), muusta en tiedä kun en tunne sinua.