Ostatko kaupasta ns punalappuisia (alennettuja) tuotteita?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 17.09.2009 - 16:42

Ostan ilman muuta. Työttömän on vähän pakko, jos meinaa syödä. Pakkasessa säilyvät hyvin, ja sieltä tarpeen vaatiessa ottaa käyttöön.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.09.2009 - 16:25

Kaikki kerään pakkaseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 16:42

Olen joskus ostanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.09.2009 - 16:47

Kyllä. Joskus ei korissani muuta olekkaan jos olen ehtinyt ajoissa halvennuslaatikolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 16:49

Kyllä olen niitä joskus ostanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 17:07

ostan jos on sellaista mitä tarvitsen, en osta pelkästä ostamisen ilosta:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 17:11

Minä ja äitini ostamme niitä useasti , isomummi kännykällä hälyttää useasti minut, nyt on näin halpaa tämä liha ,maksaa ja mitä tehdään, osta mummi ja katsotaan mitä tehdään , hyvää lihaa on ollut ja 12 henkeä syöneet , ns . alennus lihaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 17:18

Aina ja paljon myös pakastimeen. Siinä säästää kummasti. Pojallekin viemme, jos on monenlaista tarjolla. Syömme sitten pakstimesta pois, eilen viimeksi possunfilettä. Kaikki eivät 'kehtaa' niitä ottaa hyllystä, minusta se on tyhmää ! Ei niille tuotteille mitään vielä ole ehtinyt tapahtua. Poikkeuksena on kalat. Niitä en päiväyksestä osta, sillä kala pilaantuu niin nopeasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 17:19

Ostan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 17:39

Harvemmin ostan koska käyn kaupassa vain kerran viikossa ja silloin kyllä katson päiväykset mahdollisimman pitkälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 18:27

Kyllä.Tänään ostin teetä, jossa oli punainen -30%lappu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 18:41

ostan aina kun mahdollista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 18:59

Johan toki.
Jos laitan heti ruoaksi, niin saa olla viimeinen käyttöpäivä. Joskus tulee säilöttyä jääkaapissa tuorettakin ruokaa niin kauan, että viimeinen käyttöpäivä on mennyt jo kauan sitten. Senkin syön vaikka väkisin, ellei suorastaan haise tai ole homeessa. Hukkaan en laita mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 20:20

Pakkaseen en koskaan, mutta jos suunnittelen ostavani Oululaisen jälkiuunileivän sekä sinisen lenkin ja niiden päällä on oranssi lappu jossa numero -30% niin totta kai otan ne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 21:52

Tottakai jos sopivaa kohdalle sattuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 21:58

Kyllä ostan ja pakastan.Etenkin liha on nykyään niin kallista,että mukava saada se pikkuisen huokeammalla hinnalla.Harmittaa vaan kun joskus oli punaiset laput -50% ,mutta nykyään alennusprosentti onkin vaan -30% :/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 22:31

Kyllä ostan ja olen laittanut pakkaseenkin..vähäksi aikaa..sieltä on helppo ottaa..kun käy kerran viikossa kaupassa..Siinä tulee aika iso säästö..Yhdessä vaiheessa laitoin kulhoon..sen verran mitä oli alennusta tullut...kivat rahat kertyi..kun alkoi laskemaan paljon oli säästänyt..muutamassa kuukaudessa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 23:51

joskus

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.09.2009 - 00:08

Kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 01:05

aika harvoin koska harvoin ostan 'suoraan syötäväksi' eli ostosten tulee olla käyttökelpoisia ainakin muutaman päivän

(tänään olisi saanut S-marketistamme Arlan maitoa 45 c / l, hyllyyn jäi kun parasta ennen päivä oli huomenna )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 08:56

kyllä , eilen bongasin ison paketin teetä. oli -30% , eikä ollut menossa vanhaksi pitkään aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 18:45

Kyllä ostan. En pakkaseen, mutta saman tai seuraavan päivän ruokailua varten kyllä.