Onko sinulla paheita,jos niin mitä ne ovat?

Itselläni,tupakointi ja liiallinen mässäily:

Avainsanat: nautintoaineet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.09.2009 - 10:14

Tupakointi, syöminen, juominen , lasteni elämään puuttuminen, juoruilu.

Kysyjän kommentti

Sinä olet rehellinen ihminen ja suorapuheinen,sellaset mie tykkään.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.09.2009 - 08:47

Ei paheita, vaan "hyveitä".
Hyvä viini ruokajuomana on iso nautinto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.09.2009 - 08:53

Jos tupakanpolton paheeksi voi laskea, niin se sitten. Mutta hyveeksi sen itselleni tunnen silloin kun pinna oikein kiristää.
Ja niitä muita on sitten lukuisia määriä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 09:20

kaaiikeen laissiii, mut nyt on ihan tuskaa kävellä pehmistiskin ohi vaan, no muutaman kerran olen langennut ja on se ollut kyllä niin hyvääkin, et nauttinolla sitäkin pahetta olen nauttinut...viinilasi nautinnolla silloin tällöin ja ruokaa , kun sitä tulee välil liikaa herkuteltuu , kuin myöskin oikke leivoskahvit kahvilassa, tuolla on kaksikin herkku paikkaa....keskustassa ja niiden ohi käveleminen tuottaa suoranaista tuskaa....ois kyllä niin ihguu , jos ei näitä painon ongelmii ollisis ..sais syödä mitä mielis...herkkui .. :)..nyt lihoo jo hajusta ja unistakin jopa...:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.09.2009 - 09:24

Tupakka oikein suuri pahe. Olut seuraavaksi suurin. Jaaha, kategoriassa ruoka ja juoma. No sitten ei tarvitse enempää kertoakaan. Loput paheet eivät liity syömisiin eikä juomisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 09:59

Minun paheeni/hyveeni on tupakan poltto ja kiroilu plus hyvin lyhyen pinnan omistaminen... =D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 10:15

Makeanhimo, laiskuus ja saamattomuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 10:42

Minulla ei ole mitään paheita, ei kertakaikkiaan, uskokaa pois!

Jaa, no tarkemmin ajatellen on minulla sittenkin yksi pahe: olen nimittäin hillitön valehtelija.

;=))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 10:45

No mitähän ne ois? En millään keksi...no ylensyönti vissiin tällä hetkellä ja joskus hillitön himo. Enimmäkseen makeaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 10:48

moni juttu tuntuu niin mukavalta, että niiden täytyy olla vähintäänkin paheita, jos ei suorastaan syntiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 11:39

rakastan ruokaa liikaa.. suutun helposti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 12:04

tupakointi ja coca cola

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 12:22

Kyllä joskus jäätelö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.09.2009 - 13:42

tupakka ja joskus alkoholi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 15:30

tupakka, laiskuus ja pikkanen mässäily herkuilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 17:41

Luulen että niitä on meillä jokaisella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 18:32

Laiskuus toisinaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 18:34

Ainoa paheeni on varmaankin mukavuudenhalu. Haluaisin tehdä kaiken helpoimman kautta ja oikeastaan mieluummin jättää tekemättä.