Oliko Juha Mieto rehti kun palautti saamansa vaalituen Nova Groupilta 1800€.Ja lupasi maksaa lisää jos tarvii!Mielestäni oli!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.09.2009 - 18:42

Kyllähän tuo asia on hyvä. Liekkö saanut korotonta lainaa, ilmeisesti on. Kyllä minäkin mielelläni ottaisin korotonta lainaa jos olisi tarvis. Politiikot ovat eteviä, muista hyvä Järkeilijä.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.09.2009 - 18:45

Juha Mieto on aina ollut rehti kaveri, ja on näköjään edelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 18:46

Juha Mieto on perusrehellinen suomalainen, näköjään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 19:19

En oikeastaan ymmärrä miksi yleensäkin jokin saatu tuki pitää palauttaa. Eri asia on jos sen on saanut lainaksi... Mutta näin kait ei ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.09.2009 - 19:27

Aina hän on rehti ja reilu ollut. Ei koskaan ole pitänyt itsestään mölyä eikä pahemmin juorulehtien sivustoilla ole juttuja näkynyt. Hienosti tehty se palautus. (Vai kalasteleeko tuleviin vaaleihin ääniä tuolla, mistä sen tietää.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 20:05

on tuosta palauttelusta tulossa näköjään joku 'reiluusmittari'
kellä kolkuttaa omatunto, kuka valittelee tietämättömyyttään,
ei kauhean vakuuttavia ole olleet nuo selitykset ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 20:11

Mietaan Jussi on rehti ja suora mies.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 20:11

Toki siinä tulevia äänestäjiäkin ajatellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 20:15

siis häh oliko vaalituki siis mennyt väärää osotteeseen?? ja miks sen lisää pitäisi maksaa? aika törkee äijä jos ei kaikkia kerralla palauttanut??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 20:23

Äit'vainaa sano ennen "ottaa antaa kanan paskaa kantaa". Mitenkähän paljon sai kun lisääkin on luvassa?
En ymmärrä miksi konkurssipesään täytyy rahaa työntää, lakimiesten taskuihin ne menee kumminkin.
Kaatoivat aikoinaan erään Pohjanmaalaisen rakennusliikkeen ja ei taida olla vieläkään pesä tyhjä kun selvittävät vissiin vieläkin vaikka konkurssista on jo kolmekymmentä vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.09.2009 - 20:33

Kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 21:37

Olen aina pitänyt Juha Miedosta..ei mitään turhia kohuja ollut..niinkui moneta muusta kohutaan..Rehti perus Suomalainen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 22:13

Väärin perustein saatu ansioton hyöty pitää palauttaa. Mikäli näin on, toimi Mieto aivan oikein. Onhan hän kansan valitsema edustaja, jonka tehtäviin kuuluu osallistua asetusten ja lakien säätämiseen "tavalliselle kansalle". Tähän tehtävään eivät kuulu peruustettomat lahjarahat. Sen varmasti huomaavat myös muut kansamme edustajat?

Ei minulle eikä naapureille ole kukaan vielä tullut tarjoamaan lentolippuja tai rahaa ilman taka-ajatusta jonkinlaisesta vastapalveluksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 07:47

Juha Mieto voi olla rehti ja reilu. Voi olla myös juoni, kun palautti kohuyhtiöltä saamansa avustuksen (lähes) oma-aloitteisesti. Siis vähän ennen kuin pakotettiin palauttamaan. Sai tällä tavoin menettelemällä ainakin paljon ilmaista mainosta (ja korotonta lainaa).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 09:28

Kyllä kyllä, mutta ei ole ainoa joka niin on tehnyt ja rahaa tulee sinne pesään takaisin varmasti vielä lisääkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 19:33

Vaalirahat ovat minusta korruptiota selvimmillään: Annan sinulle satasen, jos ajat minun asiaani !