Oletteko valmistaneet kotiviiniä ?

Lisätty: 16.09.2009 - 18:45

-Olen saanut silloin tällöin kaveriltani hänen omaa tekemää kotiviiniä, erittäin hyvää on ollut, hyvän viinin teko on vaativaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.09.2009 - 18:58

Joskus aikoinaan. Hyvää kuivaa kotiviiniä tuli. Ompuista, Olen toki maistanut huonoakin kotiviiniä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.09.2009 - 18:26

opiskeluaikoina innostuttiin sellaisiinkin askareisiin, tulos useimmiten kyseenalainen sekä taloudellisesti että laadullisesti, enpä enää alkaisi sottaamaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.09.2009 - 18:42

En koskaan. Maistanut olen kotiviiniä joskus, mutta pahaa oli. Olutta yritin kerran tehdä, mutta ei siitä mitään tullut. Makeata kotikaljaa sain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 19:16

Kyllä aikanaan..kun oli kotiviini-villitys tuli kokeiltua aika monenlaista viinä..mutta ei enään nykyään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.09.2009 - 19:22

Kyllä olen. Muuten tuli hyvää ja edullista itse viinistä, (siitä vähästä mitä jäi pullotettavaa) mutta piti vaihtaa ruokailuhuoneen tapetit ja mattoa kuurata muutaman kerran sen jälkeen. Puhumattakaan jalkalistojen alusten ja lattian pesusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 20:05

Viimeksi tei muutama vuosi sitten yhden satsin poikani häihin. Hoidin viiniä keittiössä jakkaran päällä, peittelin kuin vauvan ja hölskyttelin joka päivä. Siitä tuli hyvää. Mutta ei sitä 20 litraa kukaan jaksa juoda. Pois taisin heittää loput.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 20:15

En ole tehnyt kotiviiniä,niinkuin sanoit se on vaativaa puuhaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 20:16

Kovasti oli joskus kaupan erilaisia kotiviinipaketteja ja pari kertaa tein.Lopputulos oli kiljuntapaista mutta päähän meni kuin häkä ja krapula karmea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 20:24

En ole koskaan valmistanut kotiviiniä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.09.2009 - 20:33

En ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 20:38

Silloin nuorena tuli tehdyksi pari kertaa. Omenista ja kerran punaherukoista, hyvää oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 20:54

olen joskus.. on se semmosta räppäämistä, etten viitsi enää, ostan viinini valmiina

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 23:25

Myöskin opiskeluaikoina sitä pari kertaa valmistettiin ja pakki siitä meni kyllä vallan sekaisin joten siihen se sitten tyrehtyi koko touhu :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 09:25

Kyllä ja oli sen verran petollista että erään muuton yhteydessä vein ämpärit ja lapon roskiin.
Prosentit sai muistaakseni noin 15:sta suhteellisen helposti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 12:34

En ole itse valmistanut.mutta mieheni on kyllä valmistanut jokinen vuosi sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 18:39

Joskus 10-15 vuotta sitten tehtiin monta kertaa, sen jälkeen ei ole enää tehtykään.