Miten syötän pajunköyttä kun sitä ei kuulema ole olemassa?Vai onko? Tehdäänhän pajusta korejakin....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.09.2009 - 16:00

Kerro joulupukista jollekin ja katso meneekö perille, sitä se on.

Kysyjän kommentti

Juu,pukkeja on monenmoisia vaan ei joulupukkia ole kuten ei pajunköttäkään.Tyhjän puhujia on ja syötän kai pajunköyttä kun sitä ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.09.2009 - 15:32

Pajun kuoresta saadaan pitkiä säikeitä, joista voi punoa kaikenlaisia köysiä, joita voi sitten syöttää toisille. Mutta ihan oikeasti pajun kuoren alla on särkylääkkeeksikin kelpaavaa ainetta. Kannattaa kokeilla joskus metsäretkillä, jos ei muuta lääkettä ole saatavilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 15:49

noo-oo jos et nyt kuiteskaan alkais ihan kirjaimellisesti syöttää sitä pajunköyttä... on se aikas huonoa sulamaan masussa ... noo-oo en kyl ol sitä maistan , enkä syänykkään... ei nyt just .. ol mittää oma kohtast kerrottavaa... :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.09.2009 - 16:05

Soopan puhuminen sitä pajunköyden syöttöä on, varsinkin jos uskot siihen soopaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 17:47

Muistatko sadun Mikki ja pavunvarsi?Siinä puhuttiin valehtelusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 18:15

härskisti,
mitä härskimmin, sen paremmin tulet uskotuksi ....

"Pajunköysi symboloi epäluotettavuutta "

www.iisalmensanomat.fi/uutis...%A4/146945

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 19:14

Nuo puulajikkeet ovat monessa mukana: Tarja Ylitalo laulaa laulussaa miehellensä että sauhuta saat, mutta jos vieraan naisen luo menet niin heitän sinut kuin leppäkeihäs. Ja pajunköyttä puhuvia riittää, vanha sanonta elikkä puhuu palturia.

Lähteet:
Oma kuulema

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.09.2009 - 20:35

Pajunköyttähän monet ihmiset syöttävät. Eli olemassa
on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 20:43

Flöittaamistahan se pajunköyden syöttö on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 23:44

sillähän voi olla parantava vaikutuskin, sisältää kuulemma samoja aineosia kuin asperiini (se paju nimittäin)