Mikä auttaisi päänsärkyyn, joku muu kuin särkylääke?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.09.2009 - 14:46

ulkoilu auttaa.
Riippuu tietysti särystä , ei ihan aina kuitenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.09.2009 - 14:48

jotku yrtit vois auttaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 15:02

Iästä vähän riippuu, mutta pieneen päänsärkyyn itsellä auttaa kahvi. Joskus päänsärky voi johtua myös nestevajauksesta joten vettä, vettä ja vettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 15:03

Aamupäänsärkyn auttaa vahva kahvi. Hieronta niskasta jakaulan venyttely edistää verenkiertoa. Migreenipäänsärkyyn voisi auttaa pimeä huone tai laput silmille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.09.2009 - 15:43

Kylmä kääre otsalle. Auttaa tietyn tyyppisissä pään säryissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 16:02

Tuolla äsken oli pajusta puhe.Kuoren alla jotain ainetta mikä auttaa?Vaan pitäisikö kuoria oksa ja nuolla sitä sen jälkeen....vai laittaa tehosekoittimeen?Kun jää nuo vastaukset joskus vajanaiseksi..;O.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.09.2009 - 16:47

Venyttele niskoja ja rentouta hartioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 17:52

Keppijumppa,niskahieronta,ohimohieronta ja ulkoilu ovat hyviä pääkivun poistajia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 19:13

Missä tuo esiintyy? Minkä jälkeen se tulee? Missä tilanteessa se esiintyy?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 19:22

Minulla on kotona makuuhuoneen oven karmien välissä riippumatanko. Siinä kun vähän aikaa roikottaa itseään niin kyllä nikamat naksahtavat paikoilleen ja jännityspäänsärky ainakin helpottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.09.2009 - 20:36

Minä laitan kylmän vihannespussin esm otsaan, toimii minulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 20:42

Kylmä pyyheliina sitä välillä kääntäen
ja pimeä huone
kokemusta on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 20:57

luontaistuotekaupasta saa semmosta kuin Fortodoo, on hyvä särkylääke ja mysrkytön

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 22:32

Riippuu siitä mistä se johtuu.Itelläni särkee nyt päätä,niska hartia alue jumis.En ain muista päivittäi venytellä eikä kukaa hiero miuta.Välil tulee päänsärky jos on pitkään ilman kahvia,mie ku juon aika paljo kahvia ni iskee vierotus oireet =),siihenhä auttaa vaa kahvi.