Suihkussa käynti voi tehdä sairaaksi. Ilta-Sanomien sivulla luki näin. Olettko lukeneet ? mitä ajatuksia siitä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 16.09.2009 - 12:32

Siksi minä käynkin harvoin suihkussa, ei pahemmin ole taudit kiusanneet.

Kysyjän kommentti

Kiitos parhaasta vastauksesta sinulle. Joo harvemmin minäkin suihkussa käyn.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.09.2009 - 12:11

tuosta luin kans , et saattaa saada keuhkokuumetta jopa ... aika ihmeelistä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 12:16

No joo. kyllä aion silti käydä suihkussa. Ja suosittelen ,että muutkin kävisi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.09.2009 - 13:37

No en rupea moisen takia ainakaan vähentelemään syihkussa käyntiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.09.2009 - 13:49

Jaahas, siitäkös se johtuukin, että on ihmiset sairaita. Täytyy harventaa, jospa sitä ei haisevana niin sairastuisi. Juoksee pöpöt karkuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 15:31

Siinä sen taas näkee; liiallinen puhtausintoilu on pahasta!
Meikäläinen ei käy saunassa eikä suihkussa koskaan.
Alushousut sentään vaihdan sentään kaksi kertaa vuodessa; velipojan kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 15:43

Ihmiset pesytyvät liikaa, noin periaatteessa. Ymmärrän pesytymisen silloin, kun työ on sellaista, että siinä likaantuu ja joutuu hikoilemaan, mutta muuten en. Ihon pintakerroksissa olevat suoja-aineet katoavat ja iho kuivuu. Sitten tarvitaan voiteita lievittämään kuivuuden tunnetta iholla. Mitä kaikkea ne voiteet sisältävätkään ? Maitoa, hunajaa, voita ? Eivät todellakaan, vaan kaikenlaisia kemikaaleja ja säilöntäaineita, jotka imeytyvät ihon kautta elimistöömme sisälle. Halutako todella sellaisen määrän kuormittavan elimistösäi ? Minä en. Pesydyn silloin, kun tunnen itseni likaiseksi, suihkussa käyn tarpeen vaatiessa, mutta en läheskään joka päivä. Ehkä vahän useammin kuin Matvei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 16:19

en ole lukenut. miten se on muka mahdollista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 16:48

Jos käy lämpimässä suikussa voi sen jälkeen ihoa kutittaa tosi ikävästi!Lääkäri puhui jostain äkillisestä lämpötilamuutoksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 21:32

kohta kukaan ei käy suihkussa koska pelkäävät sairastumista ja sen sitte huomaa esim baareissa, busseissa ja muissa yleisissä kulkuneuvoissa. heh ehkä suomessa on loppumassa vesi ja tällä tiedon antamisella yritetään hillitä veden kulutusta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 08:36

Kuulostaa minusta utoopiselta. O.o

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 11:30

Kun puhdistaa sen suihkun suuttimen aika ajoin, ei niitä pöpöjäkään siellä niin paljon pesi. Kyllä nyt on taas tehtynä kärpäsestä härkänen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 13:32

Ette vissiin lukeneet juttua kokonaan? Pöpöjä löytyy jos ei suihkua puhdista kunnolla eli sitä suutinta. Ei kait siinä mitään erikoista liene, ihan selviö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 20:48

"No en rupea moisen takia ainakaan vähentelemään syihkussa käyntiä"
- Sama täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 23:50

no ei se kovin vaarallista voi olla, olen käynyt yli kuusikymmentä vuotta joka aamu (lähes) suihkussa, eikä kroppa ole siitä vielä ruvennut valittamaan, eli ei se ainakaan nuorena tapa