Heräättekö aamuisin säännöllisesti...

...vaikka ei ole kelloa tai kännykkää herättämässä. Minulla on varalta aina känny, mutta yleensä herään 5 minuuttia en sointia. Onkohan se jokin sisäinen kello ihmisellä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.09.2009 - 21:34

Minä en kyllä vapaaehtoisesti nousisi aamulla ennen kuin on pakko. Eli tarvitsen kellon ja mieluiten pari.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 15.09.2009 - 21:35

Melkolailla samanaikaisesti. Paitsi silloin kun on johonkin lähtö. Vaikka kello on soimassa myöhemmällä kun tavallisesti herään, niin silloin kyllä nukun siihen asti kunnes kello soi. Ihme juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 21:38

heräilen melko säännöllisesti 6-7 välillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 21:48

kyllä aika hyvin samoihin aikoihin...ilman kans kelloa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 21:48

monta vuotta herännyt aika tasan klo 6 ja herätys varmuuden vuoksi klo 6.10.Herään samaan aikaan oli arki tai pyhä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 21:52

Toistaiseksi olen herännyt joka aamu. ;=))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.09.2009 - 21:53

Nykyisin kahdeksan ja kymmenen välillä. Vaihtelee aika paljon, riippuen siitä mihin aikaan yöstä olen nukahtanut. Useimmiten nukahdan vasta kahden ja neljän välillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 21:57

N.klo6.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 21:58

Vähän miten sattuu. Riippuu nukkumaanmenoajoista ja kaikesta muusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 21:58

aika säänöllisesti 5-6 tuntia nukkumaanmenon jälkeen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 22:03

Pimeeseen vuoden aikaan hyvä et herään ees puhelimen herätyksen avul.Nytki ollu jo kahtena aamuna herätys 6.45,ku pitää töihi lähtee ja puhelin on vähä kauempana et on pakko nousta istumaan ku sitä sammuttaa.No mie sen sammutan ja käyn pitkälleni availee silmiäni ja viruttelee...no mut kas kummaa sitäpä nukahdettii uudestaa.No sit miesystäväni soittaa,et nouseppas jo.Ollaan sovittu et jos miult ei kuulu tekstaria johoki tiettyy kellon aikaan mennes ni se sit soittaa ja herättelee.Kesäl ei tee mitää ongelmia herätä ja monesti heräänki 10 ja 11 välil....jos ei oo töihi menoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 22:57

Säännöllisen epäsännöllisesti. Mikäli aamulla on jokin aikaavoite niin en yleensä myöhästy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 23:22

Mulla on sama juttu :) Laitan kyllä aina kellon soimaan,mutta jostain syystä herään aina noin 5 minuuttia ennen kellon soittoa.Arkisin öpauttiarallaa 6-7 aikaan ja viikonloppuisin viimestään kahdeksan aikaan.Koirakin tykkää vissiin nukkua pitkään kerta ei liiemmin herättele :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 23:23

Kyllä melkein 6:den maissa tulee herättyä..käyn vessassa..ja menen uudestaan vielä löhöilemään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 01:31

Tähän asti olen herännyt joka aamu.
Kellonajat tosin ovat vaihdelleet runsaastikin. Yhden ja yhdentoista väliin kuitenkin on toistaiseksi mahtunut.
Jos on jokin meno, niin varmistan kännykällä.

Lisätty: 16.09.2009 - 08:29

Eräillä on tapana herätä viisi minuuttia sen jälkeen, kun herätyskello alkaa soimaan. Murkulle tuli hieman kiire kouluun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.09.2009 - 02:08

yleensä kyllä, kuitenkaan ei yli tuntia heitä heräämisajat toisitaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 06:29

Kyllä herään aamuisin samoihin aikoihin ilman kellon soittoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 07:23

en herää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 08:05

Säännöllisesti olen vielä herännyt jokainen aamu, siis elossa. Kyllä sitä vaan heräilee siinä kuuden kieppeissä, näin lomallakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 10:14

Tarkoitat ilmeisesti jotain tiettyä kellonaikaa.
Riippuu vähän siitä kuinka valoisaa on ulkona, tällä hetkellä herään +-15min kello 08. Kohta kun aamu sarastaa tuntia myöhemmin niin heräilen varmaan vasta 09. Ei ole kiire mihinkään, noustaan kun siltä tuntuu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 10:59

kyllä aika säännöllisesti pyrin nousemaan, vaikka se minulle on hankalaa kun olen niin kauhean aamu uninen ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 21:59

tasan tuntia ennen kuin pitää jonnekkin lähteä, se aika tavalla eri aika eri päivinä