Paljonko on kaloreita fisu shotissa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 22.09.2009 - 19:47

Ei yhdessä vielä paljoa. Mutta juoppas kymmenen, niin johan alkaa painossa tuntumaan ajan mittaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.09.2009 - 21:30

Riippuu siitä paljonko sitä juot mutta kun kyse on 30 % väkevästä, maustetusta juomasta niin sanoisin, että ei sinun paino-ongelmasi (?) sen juomisesta johdu. Jos siis seuraat kaloreita...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 21:52

jos se on alkon tuotos , niin uskoisin että paljon... kaikissa alkoholijuomissa on paljon kaloreita ....mutta toki se riippuu ihan mitä siinä on juoman planninkina , jopa tuoremehuissa on kaloreita ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.09.2009 - 02:10

Kyllä varmaankin suht paljon, oluessakin kun on jo kaloreita ihan kivasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 05:03

fisu on nähdäkseni kala, mutta tuo toinen sana ei sano mitään.
Empä tiiä onko edes syötävää?

Lisätty: 16.09.2009 - 09:14

Drinkkiklubista löytyi Akkuhappokin.
Kaikkee tuo nuoriso nauttiikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 08:33

Täällähän oppii uusia asioita. Olin ihan pihalla, onneksi
yhteinen ystävämme Google kertoi mistä oli kyse.
Kalorimääriä ei löytynyt.
Voishan sitä joskus vaikka maistaa,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2019 - 07:41

Riippuu paljon mihin viinaan se tehdään. Leijona olisi kossua kevyempää, mutta kossuun tehtynä n 76,08 kCal.

Lähteet:
Laskin ja ff ja kossun energiasisällöt.