Ymmärrätkö mitä politiikot puhuvat?

Minä en. Paljon sanoja peräkkäin muttei mitään asiaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.09.2009 - 21:05

saatan jopa aika ajoin ymmärtääkkin, mutta harvemmin uskon

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.09.2009 - 21:10

Toisinaan mutta hyvin harvoin. Ja silloinkin useimmiten osoittautuu, että kyseessä oli väärinymmärrys tai tahaton virhe.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 21:14

Kyllä minä ymmärrän ja niistä puheista vedän omat johtopäätökseni. Onhan niillä usein sellaista esim. kun tarpeeksi paljon väittävät vastaan niin se asia onkin toisinpäin sitten kun esim. uusi laki astuu voimaan, elikkä aikamoisia änkyröitä he ovat loppujen lopuksi. Nykyään poliikon täytyy olla kiiltokuvan näköinen.

Lähteet:
Oma mielipide.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 21:17

eihän niist kettää ota selvää ...yks puhuu kuust, toine maast ja siltikään ei voi olla varma mistähän onkaan kyse...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 21:19

no en todellakaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 21:21

Ymmärrän ainakin vähän; "(Poliitikko)kaveria ei jätetä!"
Sen olen myös nyt tämän laman aikana ymmärtänyt, että jos tulee lisää työttömiä, niin se maailmanlaajuisen laman syytä. Sitten jos pari ihmistä saa työpaikan niin se onkin Suomen Eduskunnan ja ennen kaikkea hallituksen ansiota, Hallelujaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 21:25

"Kapulakieltä"..ymmärtäähän sitä kun käyttää mielikuvitustaan.Toisaalta ihan sama mitä sanovat kun ne on vain tyhjiä lupauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 21:40

En aina ymmärrä,puhuvat paljon,mutta eivät sano mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.09.2009 - 21:55

Puhuvat vaikka mitä, joka osoittautuu loppupeleissä huuhaalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 22:54

Piippuu poliitikosta ja aiheesta

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.09.2009 - 02:10

joskus ymmärrän, joskus en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 03:01

Poliitikkojen vetoomus taannoin ja haaste ammattiyhdistysliikkeelle oli seuraavanlainen.
Globaalilla tasolla olemme nähneet miten esimerkiksi miten Yhdysvaltojen keskusammattiliitto AFL-CIO ja Italian metallityöläisten liitto FIOM ovat liittoutuneet moninaisuuden ammattyhdistysliikkeiden kanssa Seattlen ja Genovan kaduilla, miten esimerkillään Etelä-Korean, Meksikon ja Bangladeshin työläistenjärjestöt ovat kanssamme samoissa tapahtumissa ja taisteluissa puhumassa samoista linjanvedoista ja asioista yhtämieltä kanssamme.

Tyätyy snaoa, en ymrärrä,mitä phuvat?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 04:18

olen täysin samaa mieltä sinun kanssasi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 05:05

Olisko taustalla "big money"?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 05:53

Tuskin ymmärtävät aina itsekään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 06:32

Hyvin harvoin.He ovat eri taajuuksilla kuin meikäläinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 08:49

Useimmiten ymmärrän mutta ei suinkaan aina. On poliitikkoja jotka puhuvat mutta eivät sano yhtään mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 10:10

Varsin edesvastuuttomia lupauksia joten osa ei selvästi ymmärrä itsekään mitä lupaa. ikään kuin kansalaisten aliarvioimista. On hyviä ja selväsanaisiakin ihmisiä, esimerkiksi Sauli Niinistön puhetta ei tarvitse koskaan arvailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 11:01

En paljoa jaksa kuunella niiden höpinöitä. Valittavat vaan vaikka on työ ja hyvä palkat itsellään.Mitä ne paljoo välittää onko töitä toisilla tai ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 15:30

Politiikassa ilmaa täytetään sanoilla, jotta asiat saataisiin näkyviksi. Se mitä näemme, on sanahelinää. Hyviä puhujia on harvassa. Poliitikot painottavat lauseissaan liian monia sanoja peräkkäin. Se alkaa kuulostaa jankkaamiselta. Ei sellaista kukaan jaksa kuunnella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 21:52

Olen kyllästynyt perinjuurin koko politiikkaan - siellä kunnallisella puolella vierähti "päättäjänä" useampi vuosi. Jälkeenpäin sanottuna "aikas touhua"...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2009 - 22:04

puheita ei jaksa edes kuunnella ja kysyttäessä vastaavat mitä sattuu sylki suuhun tuomaan, siis noin yleisesti, poikkeuksiakin löytyy