Missä ja minkä laulajan levyn sanoissa...

on lause "uamusella vettä Kallasta joi"

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.09.2009 - 20:40

Olisikohan Severi Suhosen "Lentävä kalakukko..?"

Kysyjän kommentti

Sehän se oli "Lentävä kalakukko" Severin laumana, Esa Pakarinen pikkusen hienompi nimi. Kiitoksia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.09.2009 - 21:01

uamusella vettä Kallaasta juopi... jos ollaan ihan pilkuntarkkoja ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 21:07

Lellen lennellen laulussa kumminkin on; kiinnitäkää istuinvyönne laskeudumme hetken kuluttua Kuopioon.
Elekee missään nimessä ei siellä oo kenttee se on Siilinjärvellä, tuohon Savon ukko..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 21:55

kalakukko air...mikä se nyt oli mutta lentokapteeni oli Hujanen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 01:44

Tässähän se " Lentävä kalakukko " www.youtube.com/watch?v=YD6zj260sfQ
Modernimman version esittävät Bat ja Ryyd. www.youtube.com/watch?v=J5_Q...re=related

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.09.2009 - 02:11

lentävä kalakukko

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 12:31

Severi Suhosen kappale, joka oikeaoppisesti pittää esittää "senza dente" eli iliman hampaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.09.2009 - 19:45

Lentävä kalakukko / Severi Suhonen