Minkälaisen kilpailun haluaisit nyt Napsuun ?

Sellainen kilpailu olisi hyvä, jossa kilpailtaisiin siitä, kuka saa kysymyksiinsä eniten vastauksia. Eli jos osaa tehdä sellaisia kysymyksiä, johon kaikki haluavat vastata oman näkemyksensä. niin siitä kertyisi erillisiä lisäpisteitä ja sitten saisi vaikkapa miniläppärin palkinnoksi, tai vaikkapa iso läppärin, ei niin välii...

Lisätty: 15.09.2009 - 16:52

Ralli se on mun rattoni ja laulu paras työni juu..Jumppikselle vaan tiedoksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.09.2009 - 22:18

sais olla sellainen joka aktivoisi monia kysymään/vastaamaan mahdollisimman hyvin ja palkinnonkin pitäisi olla jotensakin houkuttelevan kokoinen (> 1000 €)

Kysyjän kommentti

Eiköhän aleta vaatia vähän enemmän tältä Napsulta ?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.09.2009 - 16:31

Sinulla on kyllä hyvä ehdotus.Mie haluaisin sellaisen kilpailun,et siintä voittaisi silkkaa rahaa ja et mie oisin se voittaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 16:41

haluasin niin , jotta jokainen vois siihen osallistua , mutta tuo kysäri juttu ei oikein toimis, kun kakki ei oikein keksi kysyttävää ... niinkuin en itsekkään...se on vaikeaa keksiä jotain järkevää kysyttävää, mutta ei myöskään vastauskia sais hyväksyä, jos ne ovat , ei, juu, joo....mikähän ois sitten hyvä, en osaa sanoa , muuta kuin, et palkinto ois just riihikuivaa ... laittakoon jokainen sitten sen summan läppäriin tai matkaan , tai jopa korkeakorkeiselle tilille ei sillä väliä.... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 16:44

Rallikilpailun kun hurjatta niin kovin tykkää sellaisista.
Ehdin kevättalvella ostaa miniläppärin, tulisi suotta hukkamis ongelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 16:56

joku sellainen joka perustuu aktiivisuuteen tai "älykkyyteen", eikä arpaonneen.. allkeirjottaneella kun ei KOSKAAN ole arpaonnea:D
ja palkinnoksi matka tietysti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 17:02

Joku matkalahjakortti olisi kiva palkintona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.09.2009 - 17:11

Joku saman tyyppinen kuin entisetkin kilpailut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.09.2009 - 17:30

Kuukauden vastaaja olisi hyvä kilpailu. Ylläpito saisi sitten tehdä oman arvionsa parhaimmasta. Paras vastaaja saisi sitten vaikka sen matkalahjakortin. Luulisi tuon perusteella vastausten tulevan asiallisimmiksi ja useamman kuin yhden tai kahden sanan vastauksiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 20:05

juoksukilpailu täällä Seinäjoella. kuka ehtisi nopeimmin Jouppilanvuoren rinnettä ylös .
nimi vuori ei kuvaa ollenkaan sitä nyppylää mikä se on. mutta saattais kyllä hiki tulla ylös kavutessa.
samalla saataisiin hyvää mainosta Napsulle. lehtimiehet ja TV.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 20:57

Kyllä se lahjakortti kelpaisi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.09.2009 - 02:15

Matkalahjakortti on ihan kiva palkinto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 02:39

Kuukauden kysyjä olisi ihan kiva idea.
Siinä saattaisi tulla kuitenkin väärinkäytöksiä, kun vastailisi itselleen eri nimimerkeillä. Niitähän saa tehtailtua varsin paljon, jos vain viitsii vaivautua. Hyvän palkinnon toivossa niin saattaiai käydäkin.
Kysymykset sinänsä ovat jo hyviä. Aktiivisuutta saisi vain olla enemmän. Se olisi ylläpidonkin mieleen.
Voisiko ylläpito joskus palkita hauskimman kysymyksen/vastauksen muutamalla ylimääräisellä pisteellä? Hauskanahan tämä foorumi täytyy saada pysymään, sillä muutenhan se olisi tylsä ja väki kaikkoaisi?
Rallikilpailuun saattaisin osallistua, mutta en Joupiskan ympärijuoksuun. Se on aivan tarpeeksi korkea aiheuttamaan sydänkohtauksen. Siksi ajankin aina autolla kuntoradan päähän ja kävelen hissukseen esteettömän reitin. ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 09:51

Ihan mielenkiinoinen idea mutta toimisiko?
Palkinto voisi olla vaikka 5x200e, että viisi (5) henkilöä saisi 200e matkarahaa. Näin ollen tulisi viidelle ihmiselle hyvä mieli, tonni yhdelle on turhan paljon.
Jep, ylläpito voisi jakaa satunnaisesti vaikka Napsu t-paitoja, se päällä olisi hieno liikkua kaupungilla, vielä kun selässä lukisi oma nimimerkki ei kenellekään jäisi epäselväksi kuka tuossa tallailee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 11:05

Lahjakortti olis kiva sais ostaa mitä tahtoo tai sit raha palkinto.