Mitä jäit kaipaamaan viime kesästä ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.09.2009 - 21:28

amerikka<3

Kysyjän kommentti

Aavanko meren tuollapuolen jossakin on maa...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.09.2009 - 16:31

Niitä ihania ranta reissuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 16:35

koko kesää ... se meni ihan liian nopsaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 16:42

Empä juuri mitään, tulevaa alan odotella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 16:57

ihania rantapäiviä rakkaan ystävättäreni kanssa.. nyt on taas niin kiireistä työelämää kummallakin, ettei juuri ehditä tavata

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 17:03

Aurinkoa,lämpöä,lomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.09.2009 - 17:07

Kaunista luontoa, aurinkoisia lämpöisiä päiviä. Mutta mitään valittamista ei ole vieläkään lämmön ja auringon suhteen. Onhan noita riittänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.09.2009 - 17:26

Olisiko nyt kyseessä -08 vai tämä vielä meneillään oleva. No molemmista niitä aurinkoisia lämpimiä päiviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 17:48

Vielä on kesää jäljellä, vielä tulee kauniita päiviä... laulaa Mamba ja yhdyn siihen. Ei nyt vielä muistella vaan nautitaan syyskesän lämmöstä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 18:02

Afffff, LOMAAA!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 20:07

kunnon ukonilmaa. aina kiersi ukkonen tämän alueen tänä kesänä. ennenvanhaan oli kunnon jytinät ja leiskunnat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 20:35

Tänä päivänä kyllä oli ihan helle täälläpäin Suomea. No jos tästä kesästä puhutaan niin lomaa ei ole vielä ollut kuin yksi päivä, elikkä lomaa tässä kaipailen.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 21:01

Kävi kesäisin Haapasaaressa yhden papan luona siivoamassa..mutta nukkui pois..ja tänä kesänä en ole pääsyt Haapasaareen..sitä jäin kaipaamaan...ne oli niin mukavia päiviä..
Kävin kerran kuukadessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 22:11

Vapaapäiviä ois saanu olla enemmä nyt ku kerraki oli hyvä kesä (edelliseen verrattuna),saisha tuo kesä olla pitempi.Jäätelöä ja mansikoita kaipaan eniten.Saahan sitä jäätelöä edelleenki kaupasta,mut ei sitä kehtaa kylmäl ilmal kylmää jäätelöä syödä.Jätski autoki tuli ain just sillo ku ei ollu rahaa ja kaupasta ei viittyny ostaa ku sehä kerkes kuumas autos sulaa enne ku oli koton ja sai laitettuu pakkasee.Mansikoitten kohdal tuoreet mansikat on parempia ku pakastetut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 22:15

en ole vielä kerennyt lopetella tätäkään, eli mitäs sitä keskeneräistä kaipailemaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 23:26

Kyllä jäin niin kaipaamaan Kreikan reissua,ettei ole tosikaan..toivon niin,että jäisi rahukkia sen verta säästöön,että ensi kesänä voisimme olla siellä peräti 2 viikkoa..tosin riittäneekö tuokaan....:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.09.2009 - 02:15

Suomen kesäisiä maisemia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 08:41

Kesää... joka loppui liian pian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 09:45

Olin reilu kaksi viikko Ålandissa ja minulle kerrottiin että siellä on hyvä frisbeegolfkenttä, no ei ollut hyvää eikä huonoa sillä saarella ei ole ainoatakaan kenttää. Lajia ei tunneta siellä lainkaan, uudet kentät uudet haasteet sanotaan ja näinhän se on. Pettymys oli jonkinlainen mutta polkupyörä oli mukana joten tekemisen puutetta ei ollut.
Aurinko kuuluu kesään, mutta itäsuomessa oli melko pilvinen kesä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 11:08

kyllä ranta reissuja olis todellakin saanut olla enempi.No olipa eilen aika kesäinen ilma täälläkin vaikka on syyskuu. Mutta en kyllä rannalle enää lähde.