Mikä on ollut likaisin työ jota olet tehnyt ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 15.09.2009 - 17:23

Eiköhän se ole ollut potilaiden vaippojen vaihto.

Kysyjän kommentti

On se ollut arvokasta työtä, vaikka likaista onkin. Ajattele, mikä helpotus potilaalle itselleen kaiken muun kärsimisen lisäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.09.2009 - 16:36

Helsingin kaupungin purkuviemärissä maanantai aamuyöstä kävin kortokien ja pökäleiden seassa mittaamassa ylivuotokaivon kun ei muuten ollut tarkkoja mittoja siitä.
(Kyllä olette saastaista porukkaa.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 16:40

Olen ollut sahan seulahuoneella töissä ja se oli helvetin esikartano.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 16:59

koiran ripulipäivän jälkien siivoominen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.09.2009 - 16:59

En muistaakseni ole tehnyt sen likaisempaa työtä kuin lisännyt värijauhetta vanhaan kopiokoneeseen toimistolla. Siinä tuli joskus kädet ja vaatteet ihan mustaksi. Tämä oli silloin kun koneet olivat vielä alkukantaisia rakenteiltaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 17:06

Meillä on mökillä sellainen ihan perinteinen huussi. Yhtenä kesänä satoi päivätolkulla niin rankasti, että vesi nosti kaiken p...kan sieltä huussin alta ja koko pömpeli piti tyhjentää ja pestä. Olihan se aikamoinen sotku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 17:52

Kotihoidossa vein kerran isännän kylpyyn ja juuri kun oli vaihdettu puhtaat päälle ja päästiin sänkyyn iski kova ripuli. Hänellä kun ei ollut vaippoja käytössä niin melko kova siivous oli kun pestiin mies, vaatteet ja lakanat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 18:15

firma osti kerran kilpailevan firman,kävin pistämässä entiset johtajat pihalle,tyyliin 5 min aikaa kerätä kamppeet ja häipyä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 18:23

ei niinkään varmaankaan kaikkein likaisinta , mutta olin sairaalassa välinehuoltajana ja sielä, kun sitten pestiin niitä veriputkiloita joihin otetaan verinäytteet ja ne olivat tietty hyytyneitäkin ne veret, niin siinä ekaa kertaa ne puhdistaessani nuorena tyttösenä ... kops ... ja minä pökräsin.. no.....tottuihan siihen ajanoloon....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 20:52

Puuceen tyhjennys

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 22:12

no sitä likasuutta voi mitata tai arvioida niin monella tavalla, mutta likaisin itse ainakin olin työpäivien jälkeen sinä opiskelukesänä jolloin olin töissä satamassa purkamassa hiililasteja laivoista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 23:30

Muuan koulua (yläaste) kerran siivotessa tuli mieleen,että jessus sentään..;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.09.2009 - 02:16

siivous.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 09:48

Mitään varsinaisesti likaista en ole koskaan tehnyt. Opiskeluaikanani olin Ruotsissa kartanotäysihoitolassa töissä ja yhden päivän alkukaudesta jouduin siivoamaan, kaikki työntekijät osallistuivat talkoisiin. Pelkäsin mitä chef sanoisi kun ei ollut kokemusta kyseisestä hommasta aiemmin. Chef sanoi myös, kysyi: vilka är de som har städat i den nya bungalowen? Ajattelin että taitaa tulla haukut mutta jatkoi: Jag har aldrig sett att någon städar så bra. Meitä oli kahden kimppa ja toinen meistä jatkoi huoneiden siivousta, minä jatkoin omassa työssäni eli ruokasalitarjoilijana ja johtajan apulaisena erilaisissa hommissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2009 - 16:54

Oikein hävettää tunnustaa:
AUTOIN YHTÄ POLIITIKKOA NS. URALLA ETEENPÄIN!
Oli jäänyt talvella henkilöautollansa jumiin ja MINÄ ONNETON MENIN TYÖNTÄMÄÄN SEN AUTON LIIKKEELLE!
Prkl, prkl, jumlta...kyllä harmittaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2009 - 08:35

Pesulatyö. Ja miksei lapsenvahtinakin olo ole sotkuista. ;)